Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Hekime ne gerek var

HEKİME NE GEREK VAR

 

Sormadın bir gün bana, ölümüsün! dirimi?

Başka bir sevgiliyle, doldurdun hep yerimi.

Sildim yüreğimden bak, mazimin tüm kirini.

Susturdum yüreğimi, kalbimden söküp attım!

 

Riyakârsın bilirim, senin genlerin bozuk.

İhanetin vebası, sarmış seni ne yazık.

Canım dediklerimden, gelir insana kazık.

Susturdum yüreğimi, kalbimden söküp attım.

 

Ne yazık ki onu ben, yüreğe yük etmişim.

Vefasız aşk yüzünden, tükenmişim bitmişim.

Tanrı’ma çok şükür ki, ondan çekip gitmişim.

Susturdum yüreğimi, kalbimden söküp attım.

 

Sen düşürdün kalbimi, şu bilinmez hallere.

Umut ektim gönlümde, ömür denen yıllara.

Gitsem bile dert değil, dönülmeyen yollara.

Susturdum yüreğimi, kalbimden söküp attım.

 

Birdal der, zalimlerin hepsi mi beni buldu?

Benim dertli olmama, o zalim sebep oldu.

Hekime ne gerek var, bu derdi veren kuldu.

Çok şükür yüreğimden, tümünü söküp attım.

 

 

                   Birdal Can TÜFEKÇİ

                       

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..