Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '07

 
Kategori
Sosyoloji
 

Helal fuarina hogeldiniz

Dis ticaret mustesarligi helal markasi vermek icin calisma baslatmis. Bu konudaki savunmasida islam ulkeleri uzerinde helal etiketi olmayan urunleri almiyorlarmis. Bizim urettigimiz urunler baska bir islam ulkesinde uretiliyor mu? Uretiliyorsa ne derece hijyen ve saglikli. Araplarda temizlik kavrami yokturki, ne yemekten once ne yemekten sonra ellerini yikarlar. Yikanmak yerine parfum sikmayi tercih ederler. Muslamanligin birinci sarti temizliktir.

Abu Dabi`de Dunya helal fuari duzenlenmis, her urunun fuarini duymustumda helal fuarini ilk defa duyuyorum. Diger dinlere mensup insanlar bu fuari duyduklarinda o anda ne dusunduklerini cok merak ediyorum. Istanbul`dada helal fuari duzenleme calismasina baslanmis. Ilginenler Dis ticaret mustesarligindan helal seltifakalarini alabilirler. Biz bu gune kadar haram urunlermi yiyip iciyorduk? Bu durum bugune kadar Turkiye`de uretim yapan, Turk ekonomisine katkida bulunan insanlara hakarettir, saygisizliktir. Bir urunun helal oldugunu neye gore degerlendireceksiniz. Bunun kararini kim verecek

Su anda neyi merak ediyorum biliyormusunuz? Istikrar bozulmasin diye, simdiki hukumete destek veren isadamlarini, onlar fabrikalarinda bugune kadar haram mal uretmisler. Helal markasi bunu gosteriyor. Isadamlari sahip olduklari degerleri ellerinden kacirdiklarinda icine dusecekleri cikmaz, onlari dusundurmeye baslamistir bile, ama artik cok gec. Ati alan Uskudar`i coktan gecti

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...