Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '12

 
Kategori
Siyaset
 

Helal olsun Başbakana şu karnından konuşan halkı anlıyor ya:)

Helal olsun Başbakana şu karnından konuşan halkı anlıyor ya:)
 

Torunlarım Eylül ve Ela- Sizleri çok seviyorum tatlı yaramazlarım:)


Milletçe oturup matah bir şeymiş gibi, şu "kör dövüşü"nü seyrediyoruz ya aşk olsun doğrusu bize!

“OLSA

Yer yarılsa gök içine girse
mavi sarsa yeri yer mavi olsa
siyah ile ela aynı kalsa
amma en güzeli yeşil olsa

Ulaşılmazın merdiveni olsa
en iyisi her şey el altında bulunsa
yar ile sohbet yıldızlarda yapılsa
Âşıklar sevdayı doya doya yaşasa
sevenler sevgiyi sevmeyenlere anlatsa
aşkı bilmeyenler âşıklardan öğrense

Hiçbir şey hiç kimsenin
her şey de herkesin olsa
farklılık yeteneğe değil de
çok çalışan yetenekliye yapılsa

Çalışan üreten gerçek değeri görse
çalışmayan da itibar yüzü görmese
barış ve kardeşlik etrafa yayılsa
düşmanlık ve kalleşlik sürgüne edilse

Nefret kafese konulup pazarda satılsa
alıcı bulmasa
sevgi hem alınsa hem satılsa
herkeste bulunsa
insanlık ayağa kalksa yücelse
güzel yurdum sevgiyle anılır olsa
bir olsa
bir olsa
bir olsa bir...

Bir... Bir...
Ah bir olsa

Gelin canlar bir olalım
sevgiye durak kalalım” (Halil GÜVEN)

***

Başka bir şey istersem namerdim!

Şu güzel yurt her şeyiyle bir rayına otursun yeter!

Yöneten yönettiğini bilsin, yönetilen yönetildiğini...

Halk karnından konuşuyor da başbakan anlıyormuş(!) olmasın...

Başbakan her yaptığını millet bunu böyle istiyor diyor ya...

Ona gülüyorum...

Sanki şu yapılanlar seçim beyannamesinde ya da parti tüzüğünde varmış gibi...

Allah’ım ya...

Şu emperyalist oyunlar bir son bulsun!

Başka bir şey istemem, başka bir şey istemem!

Sadece herkesten bir helallik isterim o kadar:)

Hakkınızı helal edin efendim:) 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..