Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

27 Ocak '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Helal olsun hakkım sana...

Helal olsun hakkım sana...
 

Yıllar sonra mı duydun vicdanının sesini! 

Daha ilk çarpışmada kaybettik biz birbirimizi. Belki bir ömür savaşmaya yeterdi yüreğim. 

Ama... 

olmadı yada olamadı 

Şimdi yüreğimi bile sızlatmıyor geçmiş savaşın izleri... Belki mağlup oldum sana kaybettim ama kazandıklarım da olmadı değil! 

Öğrendim; geçte olsa ayakta durmayı öğrendim her savaştan sonra, mutlu olmayı öğrendim yalnızlığımda. Bunları öğrendiğimde sen çok geçtin artık bana. 

Geç kaldın 

Evet çok geç kaldın, geçmiş yılların muhasebesini yapmaya. Artısı yada eksisi sonuç aynı değil mi? 

Zaman ; 

Geçmişi sorgulama zamanı değil ki. Yıllar sonramı hesap sormaya kalktın kendi yüreğine, hatalarının yenimi farkına vardın pişmanlıkların gölgesinde. Dinmedimi daha vicdanının sesi. Yapılan yanlışları sorgulamak, bu saatten sonra acıdan başka ne işe yarar ki. Hataları yüzüstüne çıkarmak gereksiz değil mi? 

Hepsi mazide bir yara, mazi ise geçmişten bir zaman ve asla geri dönüşü olmayan. 

Şimdi,  

Yıllar sonra,  

Tek isteğin vicdanın sesini rahatlatmaksa,  

* * * 

Helal olsun hakkım sana 

Yeterki karşıma çıkma birdaha... 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..