Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Helal olsun

Helal olsun
 

Helal olsun


Kimsenin kimseyi sevemeyeceği kadar

Ben seni sevdim

Kimsenin sevilemeyeceği kadar

Sen sevildin

Helal olsun


Hayaller kurdum

Yanıbaşıma oturttum seni

Dalıp saatlerce konuştum

Diz çöktüm önünde

Başımı yasladım

Sarıldım bacaklarına

Sana dokundum

Sen yoktun

Helal olsun


Beni öldürdün

Sonra dirilttin

Beni yaktın

Sonra söndürdün

Beni kırdın

Beni dağıttın

Beni topladın

Beni sevdin, sevmedin

Bana sarıldın

Beni kovdun

Helal olsun


Sen cehennemim benim

Sen cennetim

Gökyüzüm, denizim

Sen acılarım, sevinçlerim

Sen mutluluğum,

Sen hüzünlerim

Sen en koyu yalnızlıkları ver bana

Benim olsun

Sevgilim

Sana helal olsun

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..