Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '15

 
Kategori
Deneme
 

Helalleşme

Helalleşme
 

Bundan 5-6 yıl önce bir kitap imza günündeyiz. Sağ tarafımda oturan şair arkadaş benden daha çok kitap sattığı için kendisine ikide bir bozuk para lâzım oluyordu. Bendeki bozukluklardan birazını verdim. Ha bababm kitap imzalıyor arkadaş. O yoğunlukta benden aldığı bozuklukları da bana iade ederken:
- Hakkını helal et , dedi.
-Neden, ne oldu ? dedim.
-Sağ elimle kitap imzaladığım için, senin parayı sol elimle verdim. Onun için kusura bakma, hakkını helal et! dedi.
-Ne demek, helal olsun! dedim
-Sen de bana hakkını helal et! dedim birden
Arkadaş şaşkın şaşkn yüzüme baktı
-Ben solağım da, yanında oturduğum için hakkını helal et! dedim.
-Helal olsun! dedi
Güzelce helalleştikten sonra imzaya devam etti(k)!
-
 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..