Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '10

 
Kategori
Magazin
 

Helin Avşar: Sercan’la ilişkimiz henüz çok yeni

Helin Avşar: Sercan’la ilişkimiz henüz çok yeni
 

Performansıyla üç büyüklerin transfer listesine giren ve otobandaki hız denemeleriyle de bilinen Bursasporlu Sercan Yıldırım, gönlünü Hülya Avşar’ın bir süredir gündemdeki isimlerle röportajlar yapan kız kardeşi Helin Avşar’a kaptırdı.

Yıldırım ile yeni bir ilişkiye adım attıklarını belirten Avşar, “Çok yeni başlayan bir ilişki... Güzel başladı, güzel gidiyor. İnşallah da hep böyle gider. Çok mutluyum” dedi. “Âşık mısınız?” sorusuna ise Avşar, “Aşk o kadar kolay bir şey değil” yanıtını verdi. Avşar’ın geçen aralık ayında “En İyi Röportajcı Ödülü” aldığı Bursa Koza Lions’un düzenlediği ‘Altın Aslan’ ödül töreninde tanıştığı Yıldırım ile telefonda başlayan yakınlığının Uludağ’daki buluşmayla ilişkiye dönüştüğü öğrenildi.
Öte yandan geçen cuma günü Bursa’nın Mudanya İlçesi’nde bir araya gelen ve twitter’da birbirlerine birtanem diye hitap eden Yıldırım ile Avşar hafta sonunu birlikte geçirdi. İstanbul’dan feribotla Mudanya’ya gelen Helin Avşar, kendisini bekleyen Yıldırım’ın 34 CMY 25 plakalı Porche marka cipine bindi. Sakatlığı nedeniyle antrenmanlara katılmayan Sercan, Helin Avşar’ı beklerken çok telaşlıydı ve sürekli telefonla konuştu. Avşar, ‘twitter’daki sayfasından, dün son olarak da ‘Evime varmak istiyorum, ablamı seyretmek istiyorum. Uf Sercan uf, kafanı kıracağım. Senin yüzünden feribotları kaçırdık’ diye yazdı. (Kaynak:Milliyet)

Yeni günün sabahında günün anlam ve ehemmiyetini belirten tüm haberleri okudum. Sadece falımı okumadım. Küskünüm falcılara, duymak istediklerimi söylemiyorlar.

En az fal kadar önemli bu haberle karşılaştım. Şu an karma karışık per perişan duygular içindeyim. Aklım karışık zihnim bulanık. Saçma sapan bir haldeyim ve saçmalayabilirim. Biri beni durdursun!

Öyle işte…

İyi bayramlar.

http://www.esmakahraman.com/helin-avsar-sercan’la-iliskimiz-henuz-cok-yeni/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..