Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Hem ağlarım hem giderim

Memleketim haber kaynağı cenneti. Hangi medya organını açsanız istemediğiniz kadar haber, yorum, tartışma, çatışma. Ben son zamanlarda şöyle bir kanıya vardım; Belki yanlış belki doğru, bize tüm dayatılan gündemin yapay olduğuna inanıyorum. Sanki birileri bizim için gündem senaryoları hazırlamış. Hepimize birer rol biçilmiş, kimi usta kimimiz acemi kendimize verilen rolü oynuyoruz.

Bize rol verenlerde daha usta kalemler ve yönetmenlerden kendilerine verilen bir üst rolü yerine getiriyorlar, hem de bir sağ, bir sol’ a resim vererek. Okuyanların aklına sakın bunlar sanal ortamda yazı yaza yaza her şeyi sanal görmeye başladılar demesinler.

Tartışmalar, sataşmalar, iktidar, muhalefet, enflasyon, deflasyon (para kısıtlaması), aşklar, sevdalar. Cebimize girdiği söylenen 8000 dolar hepsi sanal. Tek gerçek olan her şeyin sanal olduğu...

Fikir, söylem, vatan, millet hepsi sanal inanın sanal.

Bazımızın muhafazakârlığı, kiminin yurt severliği hep sanal...

Televizyon ekranlarından ekran başındakileri saymalar, biz kaç kişiyiz bilmek için sanal âleme site kurmalar, sanal...

Yeni evlenen kızın, baba evinden çıkarken yeni evine gitmenin sevincine eşlik eden hüznüne eş gözyaşları hep sanal.

Bu âlemin sanal olmadığını bana kim ispatlayacak. Lütfen biri çıkıp bana tüm bu olup bitenleri açıklasın.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..