Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '17

 
Kategori
Magazin
 

Hem Cesur Hem Güzel:Kıvanç Tatlıtuğ Gerçeği

Hem Cesur Hem Güzel:Kıvanç Tatlıtuğ Gerçeği
 

Kıvanç Tatlıtuğ


Modada Jean Efsanesi" sloganlı Mavi reklamında yer alan Kıvanç Tatlıtuğ, 2017 İlkbahar/Yaz sezonundan itibaren Mavi ile birlikte “çok olmaya" devam ediyor. 
 
Denim on denim stilinin yıldızı Kıvanç,
 
 "Mavi’nin her tonu da Kıvanç Tatlıtuğ’a çok yakışıyor ” diyormuş Mavi yetkilileri ,
 
Ben ise bu söze; "güzele ne giyse yakışır" diyerek noktayı koyuyorum :))
 
Kardeşim bu kadar güzel nasıl olunur?
 
Adam hem yakışıklı, hem kabiliyetli, 
 
"Tuba Büyüküstün yanında amca oğlusu gibi duruyor" diye bir yorum okudum, öldüm gülmekten,
 
Bu öğlen Mavi'ye girdim, arkadaşıma hediye bakıyorum,
 
Mağazanın her yerinde Kıvanç'ın posterleri,
 
Sibel'e " şunlardan alıp ofisin bir duvarına assak fena olmaz, daha verimli çalışırız, içimiz açılır" dedim :)))
 
Allah sevdiğine bağışlasın ( Duamı da eksik etmeyeyim )
 
Siz de aynı fikirde değil misiniz ama? 
 
Başak Dizer ile birbirlerine yakıştıklarını düşünen azınlıktanım sanırım,
 
Hani oğlan anaları vardır, biricik oğluna kimseleri yakıştırmaz,
 
Bizimki de o hesap,
 
Ha bire karısının ona yakışmadığını düşünenlerin fısır fısır konuşmalarını duyuyorum,
 
Çok düzgün bir ilişkileri olduğunu ve çok da uyumlu olduklarını düşünüyorum oysa ki ben,
 
Allah çok daha mutlu etsin,
 
Aman nazar değmesin,
 
Cesur ve Güzel dizisini hiç kaçırmadan izleyen bir dizikolik olarak,
 
Tuba Büyüküstün ile de elektriklerinin uyduğunu söylememe gerek yok sanırım,
 
Ama Tuba bana hep mesafeli ve soğuk gelir,
 
Kıvancın yanında sönük kalmıyor ancak güzellikte Kıvanç ondan bir kaç adım önde !!
 
Tuba'nın giyim stilini beğeniyorum,
 
Her bölümde farklı renkler ve farklı kombinler görüyoruz üzerinde,
 
İncecik vücuduna yakıştırmasını biliyor giydiklerini,
 
Saçları uzuyor, biraz daha kısaltabilir, acaip yakıştı kısa saç ona....
 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..