Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

07 Kasım '08

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Hem erkeklerden hem kadınlardan hoşlanıyorum! (1)

Hem erkeklerden hem kadınlardan hoşlanıyorum! (1)
 

Seks ve cinsellikle ilgili bütün sorulara cevaplar arıyoruz! Konu fotoğrafı:İnternet


Seks ve cinsellikle ilgili bilmediklerimize cevaplar arıyoruz!

SORU:
Selam hocam benim sorunum bir acayip.. Ben bile buna şaşıyorum.. Erkeklerden hoşlanıyorum.. Bir kaç kez ilişkiye girdim.. Sonra pişman oluyorum.. Kadınlardan hoşlanıyorum ama kadınlarla ilişkiye gireceğim zaman çok aşırı korku ve heyacan oluyor.. Penisim kalkmıyor.. Lütfen bana yardımcı olun.. Ne yapmam lazım.. Hangi dokdora gitmem lazım.. Şimdiye kadar hiç dokdora gitmedim hangi dokdora gideceğimi bilmiyorum.

CEVAP: Merhabalar. Sizi yansıtan bir soru soruyorsunuz. Bunda bir acaiplik görmüyorum. Toplumun bakış açısına göre normal olmayabilir. Ama siz bunun çaresini aramadan nasıl doğrusunu bulabilirsiniz ki ? Keşke tüm insanlarımız böyle sorunlarına çareler arayabilse? Cinsellik insan biyolojisinde bulunan bir duygudur.

Birinci olarak: kendi neslini sürdürme amaçlanır. Tabiatıyla bedenin psikolojik ve ruhsal olarak doyumu ve rahatlaması peşi sıra gelir. Cinsel sapma, yetersizlik ve cinsel fonksiyon bozuklukları hayat içerisinde olan durumlardır. Bunun biyolojik, kültürel ve psikolojik sepepleri vardır. Aile ortamı, yetiştiği çevre v.s hep bunları hazırlayan etkenlerdir. Sizin karşı cinsten hoşlanmanız bu konudaki tedaviyi kolaylaştıran psikolojik unsurların başında gelmektedir. Bundan sonraki aşamada önce bir psikiyatri doktorundan, sonrada bir cinsel terapi psikoloğundan yardım almanızı öneririm.

Saygılarımla.

Cevaplayan:Uzm. Psk. Necmettin GÜRSOY NPİSTANBUL Hastanesi. www.npistanbul.com T:+90 0216-633-0-633

Ayrıca Psikiyatri hakkında her türlü detaylı bilgi http://www.psikoegitim.com/ ve 0216 633 06 76 nolu telefondan alınabilmektedir.

Tecavüz Taciz Ensest ''Çocuk İstismarı''
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=143935

Soru: Hem erkeklerden hem kadınlardan hoşlanıyorum (1)
Cevap: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=143074


''Bilinmeyen cinsellik önce kendimizin sonra ülkemizin en büyük düşmanıdır'' (SR)

Ruh ve beden sağlığımız açısından, huzurlu bir gelecek için, cinsellikle ilgili bilmediğimiz ne kadar konu ve soru varsa, geliniz ''önce'' öğrenmenin yollarını araştıralım.. Sonra ufacıkta olsa bu konuya benim de bir katkım olsun diyorsanız, soru hanesine sorularınızı yorum hanesinede fikir ve görüşlerinizi bize yazarsanız, cinsellik konusunda eğitim almış uzmanlaşmış hocalarımızla birlikte, sizlerden gelecek olan bütün sorulara yanıtlar arayacağız..

Özel Teşekkür

Bu konularda bana yardımcı olacaklarına dair söz aldığım, NPSİTANBUL Nöropsikiyatri Hastanesine, özellikle bana memnuniyetle diyerek nazikçe geri dönen, Sayın Prof. Dr. Nevzat Tarhan Hocama, ve başarılar dilemeyi de unutmayan, Sayın Uğur Canbolat Beyefendiye çok teşekkür ederim..

Bana yine onur verdiniz efendim..

Saygılarımla..

Sabiha Rana


İletişim: sabiharana@sabiharana.com
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..