Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Hem kırmızı hem türban

Hem kırmızı hem türban
 

Ahhh kırmızı ahhh...

Ne hoş bir renktir...renklerin arasında en manidar olanı. Meğerse ne çok şey çağrıştırıyormuş.

En bariz çağrışımı da, seks, şiddet ve kan deniyor.

Kişilik göstergeleri olarak ele alındığında,kırmızı...güçlü,hırslı, cesur dışa dönük lider, baskın, agresif, mücadeleci, tutkulu heyecanlı ve bencil insan rengiymiş.

Kırmızı her ortama hayat ve enerji verip, hormonal artışı sağlayan ,cinsel aktiviteyi artırıp, ayrıca düşünceyi de etkiliyormuş.

Çarpıcı ve heyecan verici doğasıyla kırmızı renk, herkes için dikkat çekicidir. Harekete geçiren etkisiyle ,bakan kişinin ilgisini toplar ve yoğunlaştırır.

Kırmızının insan sağlığı üzerindeki etkileri de var...
Kırmızı tüm insan sistemini harekete geçirip,duygusal sinirlere etkilidir,dolayısıyla koklama, görme, tat alma ve dokunma duyularını tetikliyor.Kan dolaşımını harekete geçirir ve sinir sistemini canlandırıyormuş.


İlişkilerinizde soğukluk olan biriyle yapacağınız görüşmelerde kırmızı rengi tercih edin diyor uzmanlar.Kırmızı Feng-Shui'ye göre iyi şansın ve şöhretin rengidir. Eğer ön plana çıkmanız gereken bir yerde bulunacaksınız kırmızı renk giymemiz tavsiye ediliyor. Kendinizi güçsüz ve cansız hissediyorsanız kırmızı renk mutlaka kıyafetlerinizde bulunmalıymış.

Kırmızı aynı zamanda başkaldırının rengidir.

Kırmızı mutluluğun rengidir. Kırmızı ataktır, kararlıdır.

Kırmızı sıcaktır, aşktır, güçtür.

Kırmızı heyecandır.

Hakimiyet kurar, vahşidir.

Kırmızı, gözün en iyi algıladığı renktir...

Yani sözün kısası..ille de "kırmızı"

Son zamanlarda özellikle genç bayanların türban olarak favori rengi kırmızı. Hem türban hem de kırmızı nedense kafamı karıştırıyor benim.

Örtünme isteği olan veya bunu dini gerekçelerle yapanlara hiçbir zaman karşı çıkmadım. Hatta savundum ve savunmaya da devam ederim.İnsanlar inançlarını istediği gibi yaşayabilmeliler. Bu onların yaşam biçimidir ve kimsenin karışmaya hakkı yoktur düşüncesini taşıyorum.

Ama bu kırmızılar yok mu?

Örtünmenin gayesi dikkat çekmemektir benim bildiğim. Ama bu kırmızı eşerplarla ortalarda dolaşıp bana bak bana bak gibi dolaşmak da neyin nesi?

He onu da yeni anladık " siyasal simgeymiş" meğerse...

E hayırlı olsun...diyeceğim ama, kırmızı sıcaktır, aşktır, güçtür.Kırmızı heyecandır...denilince ne biçim bir simge oluyor? doğrusu kafam karışıyor.

Ama hayır bunu simge için takmıyoruz diyenler varsa, peki ne demek istiyorlar.

Efendim ben bu rengi kendim çok severim, başka bir amacım yoktur, yani masumane bir kullanım deniyorsa...

Kandıramazsınız ne beni, ne başkalarını ne de kendinizi.
















 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..