Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
Siyaset
 

Hem sakin hem de sahin

Hem sakin hem de sahin
 

Google`dan aldim.


Cumhuriyet Halk Partisinin idari yapısı, özellikle iktidar partisi için tehlike yaratmadığı için rahat hareket edilmesini sağlıyordu. Sayın Kemal Kılıçdaroğlu'nun genel başkan seçilmesi ile AKP de zihin cimnastiği çalışmaları başladı ama CHP eski genel sekreterinin görevinin başında olması emniyet sübobu görevi yapıyordu. Yani sayın Kılıçdaroğlu`nun parti içinde hareket şansı sınırlı idi. Gecçtiğimiz hafta CHP de sular farklı yöne akmaya başladı. Sayın Kılıçdaroğlu`nun yardımcılarını atarken eski genel sekreteri devre dışı bırakarak hareket etmesi ve yargıdan verilen karar ile yaptığı hareketin haklılığı Türkiye`de yeni umutların doğmasına vesile olmuştur.

Cumhuriyet Halk Partisi içindeki bu değişim ve sayın Kılıçdaroğlu`nun hareket alanının genişlemesi ile iktidar partisinde yeni stratejiler üretilmesi gerektiğini ortaya koymuştur. Gerçi bugüne kadar halihazırda geliştirilmiş taktikler bir kenarda bekliyordur. Sadece zamanlama konusunda tereddütleri ortadan kaldırmaya çalışıyorlardır. Deniz Baykal`da yaptıkları hataya tekrar düşmemek için, yakinda yeni cd ler, dvd ler videolar vizyona girerse, sürprize fazla şaşmamak gerekir.

Sayın Kılıçtaroğlu, duruşu, bilgi birikimi ve davranışları ile insana güven ve huzur veriyor. İşte diğer parti genel başkanlarının çekindiği durum budur. Onunla tartışmaya giren kişinin sakinliği ve konulara hakimiyeti karşısında açık vermemesi söz konusu değildir. Televizyon programlarında hiçbir parti genel başkanının sayın Kılıçdaroğlu ile karşı karşıya gelmek isteyeceğini hiç zannetmiyorum.

Ülkemizin durumundan şikayetçi olanlara sesleniyorum. Eğer kendinizi şikayet etme hakkına sahip görüyorsanız, bunun bedelini ödemelisiniz. Hem hiçbirşeye karışmayıp hem de vaziyetten şikayetçi olmanın hiçbir mantıkı anlamı yoktur. Gün elimize geçen son şansı değerlendirme günüdür. Herkesi CHP ye üye olup, ülkemizde olacak değişikliğe katkıda bulunmaya davet ediyorum. Ülke seçim sathına girmiştir. Çalışmalara başlamak için kaybedilecek bir dakika bile yoktur.

En sert eleştirileri Deniz Baykal ve CHP için yaptım. İlk defa CHP ile ilgili umut verici bir yazı yazıyorum. Deniz Baykal`ın başında olduğu CHP ye hiçbir zaman oy vermeyi düşünmedim. Çünkü durum umutsuz vaka idi. Şimdi bir umut doğdu bunun kıymetini bilelim.

Diğer sol görüşe sahip partilerin genel başkan ve sempatizanlarına sesleniyorum. CHP de şikayetçi olduğunuz yöneticilerin etkisi ortadan kalkmıştır. Herkesi bu seçimlerde CHP ye destek vermeye çağırıyorum. Önemli olan dikta rejimi ve hukuk dışı yönetime giden zihniyeti yıkıp ülkeyi Cumhuriyetin temellerine oturtmaktır. Eğer bu seçimlerde bu başarılamazsa,

ört ki ölem.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...