Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

HEM YAŞ FARKI HEM SANAL

HEM YAŞ FARKI HEM SANAL
 

Anneler günüydü,
Annesinin ölümünden sonra geçirdiği en keyifli anneler günü. İlk okul öğretmeni, onun kızı olan en yakın arkadaşı, kendi ablaları sayılan en yakın arkadaşının ablaları eşler, kardeşler, kaynanalar, kayınpederler oldukça kalabalık bir ortam. Çok seviyordu böyle kalabalık aile ortamlarını. En güzeli de o kalabalık ortamlarda kendisinin de ailenin bir parçası sayIlarak büyük bir sevgi ve rağbet görmesi idi. Hiç mutlu olmadığı kadar mutlu oluyordu kalabalık aile sofralarında.

Telefonu çaldı.Yeğeniydi arayan.
-Halacım nasılsıınn?" diyordu karşısındaki naif ve yumuşak ses.

-İyiyim bir tanem sen nasılsın?

- Hala ben evleniyorum.

-A aaaa bu nerden çıktı şimdi?

15 gün önce gelmişti yeğeni İstanbula ve değil evlilik hayatında kimse yoktu.

-Hala biz inetrnette tanıştık.

- Neredeeeee? Kızım bak iyi düşündün mü?

-Evet hala söz kesildi bile 15 gün sonra düğünüm var seni de onun için aradım.DüğÜne çağırmak için.

Eh diyecek bir şey yoktu.Kararı elbette ki yeğeni verecekti.

İnananamıyordu bu sanal otamda her ne yaşanıyorsa bir anlam veremiyordu.

...........................

Bir hafta sonu idi yine. Evede pijamaları ile, televizyonun karşısındaki kanepeye uzun oturmuş, bir taraftan Kitaro dinliyor,bir taraftan kahvesini yudumluyor bir taraftan da patronunun yazmış olduğu mizah romanlarından birini okuyarak eğlenceli bir miskinlik yaşıyorken, çaldı telefonu. Arayan en yakın arkadaşlarından biri idi.

-Merhaba canım nasılsın?

- İyiyim hayatım sen?

- Ben de çok iyiyim sana müjdeyi vermek için arıyorum.

- Ne müjdesi?

- Evleniyorum güzelim ben? Cenk ile.

- Kızım sen iyimisin?

Şaşırdi karşısındaki ses

- Niye?

- Kaç yaş var aranızda sizin?

-Amaannn hayatım ne olacak. Bizim yaşımızaki erkeklerin hepsi evli. Çocuk beni aldı kabul etti. Ne önemi var 12 yaş benden küçükse. İki gönül bir olunca samanlık seyran olur!!!!

-Yahu ne kadar oldu tanışalı?

- Ayol bu yaştan sonra naz ederek vakit kaybedecek durumdamıyım ben? Evlenme teklif etti ben de hemen kabul ettim.

.............................................

- Yaa lütfen yardımcı olun. Ben işe henüz başladım ve hayatımda hiç bu programı kulanmadım saatlerdir arıyorum sizi.

- Hanım efendi Msn ininiz var mı?

- Evet var.

- Ben size mail adresimi vereyim, beni kabul edin, uzaktan erişim ile davet edin bağlanıp çözelim sorununuzu.

- Tamam , olur.

Hiç tereddütsüz bir tatmam dı tabii ki. Bir an önce çözülmeliydi ki sorunu işine devam edebilsin.

Öyle de oldu. Karşı taraftaki çocukcağız hemencecik çözüverdi sorununu. Msn inde de kayıtlı kaldı tabi.

Uykusuz gecelerinden birinde , gecenin ilerleyen saatlerinde malum "Dı dı dıt" sesinden sonra yanıp sönmeye başladı alttaki turuncu dikdörtgen.

- Selam nasılsınız?

- Selam iyiyim ya siz?

Bir ay boyunca konuştular msn de. Olumlu olmuştu izlenimler. Sohbet keyifli ve güzel gitmişti. Kafa bir çocuğa benziyordu. Ve kaçınılmaz teklif geldi çocuktan.

-Buluşalım mı?

Hem şaşkın, hem kararsızdı. Etik olarak o kadar tersti ki kendisine. İki büyük terslik vardı hem de. Hem çocukla sanal ortamda tanışmıştı hem de kendisinden tam 9 yaş küçüktü. Beyninde tereddütler yaşarken parmakları ona itiraz ediyordu.

- Peki !!!!

Ne çıkar ki dedi kendi kendine. Ya iyi bir dost kazanırsın, ya iyi bir arkadaş, ya da iyi bir sevgili. Ne kaybedeceksin? Kaybedecek bir şey var mı?

Buluştular. Uzun süredir geçirmediği kadar eğlenceli vakit geçirdi kadın. Bir sürü şeyden konuştular. Tavla oynadılar.Yediler, içtiler şakalaştılar anlattılar. Günün sonuna doğru el ele tutuşmuş yürüyorlardı. Hiç almadığı kadar güzel bir elektrik aldı kadın. Ayrılırlarken bir öpücük kondu dudağına.Ayakları yerden kesildi, başı döndü kadının.

- Sana gelmek istiyorum. dedi çocuk
- Henüz erken önce bütün bu yaşadıklarımı hazmetmem lazım. dedi kadın.
- Ne olur!!!! dedi çocuk.

-Bu yaşıma kadar hiç tasvip etmediğim bir sürü şeyi bir arada yaptım. Sana olmaz demiyorum. Zamana ihtiyacım var bırak hazmedeyim. dedi kadın.

Çocuk onu gideceği vasıtaya bindirdi. Araç hareket edene kadar bekledi.Arkasından el salladı.

Bir daha ne Msn de ne telefonda karşılaşmadılar. Çocuğun ilk işi engellemek oldu kadını. Kadın bir iki mesaj gönderdi sessizliğine anlam veremediği için çocuğun. Cevap yok!!!!

Ne iyi bir dost kazandı, ne iyi bir arkadaş, ne de iyi bir sevgili. Duygularını ve iyi niyetini kaybetti kadın. Ve galiba da kendini biraz aptal hissetti.







 
Toplam blog
: 167
: 1867
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

01/06/1967 Rize/fındıklı doğumlu olmama rağmen doğum yerimi hiç görmedim. Türkiye'nin hemen her ilin..