Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hemşire de hayatı hiçe sayarsa vay halimize!!

Hemşire de hayatı hiçe sayarsa vay halimize!!
 

Bir sağlık personelinin ölüme alışması oldum olası garip geliyor bana. Çünkü buna alışılamayacağını düşünüyorum. Haklı mıyım bilmiyorum ama ben kaç yıl çalışırsam çalışayım alışabileceğimi sanmıyorum. 

2 yıl önce yoğun bakımda staj yaparken hastanın birinin öleceğini anlayan hemşire üzüntüden şaşkına dönmüştü. Yoğun bakıma da yeni başlamıştı. İlk kez bir hastası ölecekti ve öldü de.. 

Arkadaşının onu teselli etmesi çok garipti; 

''Herşeyin olduğu gibi nisanlarında bir son kulanma tarihi vardır. Ömrü bitti ve öldü.'' 

Bu kadar basit mi insan hayatı? 

Ölüm doğal ama üzücü.. Tabiki zamanla daha az etkilenirsin ama bu kadar duygusuz olmak feci... 

Bugün duyduğum bir haber anımsattı bana bu anıyı. 

Hemşire arkadaşın hastasının tedavisini temizlik görevlisine yaptırdığını duyunca çıldırdım! 

Az önce sorduğum soruyu cevaplayayım; insan hayatı bu kadar basit!.. 

Ben kabullenemiyorum bu kadar duygusuzluğu.. 

Geçtiğimiz cumartesi gecesi bir akrabam gözlerimin önünde öldü. Yanımda onca insan ölmüşken ben hala irkilerek uyanıyorum uykumdan.. 

Onlar o ölenlerin ve hasta yatanların yerine kendi yakınlarını koyamayacak kadar aciz ve vicdansızlar! 

Bu kadarına inanamıyorum.. 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..