Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Hendekte Mango festivali yapacağız!

Hendekte Mango festivali yapacağız!
 

Bir ara Hendek’e gidince Belediye Başkanına çıkacağım ve çıkışacağım!

“Başkan! Bir Hendekli olarak vallahi utanıyorum yani!”

Tabi niye diyecek! Hatta hayrola diyecek!

“ Hani bizim festivalimiz? Yaz geliyor, her yerin bir festivali var! İzmirin kuru üzüm festivali, Ankaranın armut, Bartının çilek, Amasyanın kiraz, Trabzonun laz, ne bileyim Malatyanın kayısı festivali oluyor işte! Bizim neyimiz eksik onlardan Başkan?”

“Otur bir dinlen hemşerim! Bu dediklerin doğru; doğru da bize meyve kalmadı kardeşim, hepsini biri kapmış!”

“Ben de biliyorum bunu Başkanım! Yeni meyveler bulalım biz de! "

“Allah yaratsın buluruz!”

“Öyle çok bekleriz! Benim bir fikrim var !”

“Nedir?”

“Mango festivali yapalım! İstanbulda havam olur! Çilek de ne lan, biz Mango festivali yapıyoruz diye hava atarım!”

“Nasıl yetiştireceğiz Mangoyu?"

“Biz yetiştirmeyeceğiz Başkanım! Hani şu meşhur kardeş şehir uygulaması var ya!”

“Evet?”

“Yeni Delhi ile kardeş şehir olacağız! Sen birgün gidersin oraya imzalarsın anlaşmayı. Sonra onları çağırırız buraya! Gelirlerken de Mango fidesi getirirler! Dostluğu yaşatmak adına parka dikerler!”

“Ulan bu iyi fikir!”

“Tabi Başkanım!”

“Peki ben giderken ne götüreyim? Sap gibi gitmek olmaz!”

“İncir fidesi!”

“Onun festivalini yapsak?”

“Abi, onu da Aydınlılar yapıyor yahu!”

“Hay Aydının da..! Töbe töbe! Sabah sabah günaha girecektim! Tamam meclise sunalım bu önerini!”

Valla bunları konuşmaya niyetliyim!

Yakındır gitmem!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..