Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Hengamemin terkisinde yolculuk

Zul bir yolculuktur hengamemin terkisinde.
Celil bir bulut düşer dalından.
Kırık bir aynaya asıyorum gözlerimi,
Yağmur yağmur kanıyorlar avuçlarıma.

Kaç yol, kaç mil uzaklardasın bilinmez.
Sordum hasretime,
İnilmez bir derinlikti sorum.
Kaç dağ yıkmam gerek zamanı sıfırlasın?
Çok boyutlu bir yangındır bu aşk.

Homeros'un dilini kusuyorum.
Şiir kentinden bir bulvara çağırıyorum seni.
Nefretim, sevdam antik bir zaman sarnıcı,
Avuç avuç çekip içiyorum ayrılıkları.

Zul bir yolculuktur...
Kırık bir kalbin penceresinden.
Ne solgun bir tebessüm,
Ne kırılgan bir merhaba...Sağaltmaz.
Gözlerimdeki onmaz bekleyişleri.
 
Toplam blog
: 195
: 404
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

1956 Tunceli doğumluyum. 1975 Erzincan lisesi mezunuyum. 12 eylülün anti-demokratik uygulamaların..