Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Henüz iki aylıkmışım

Henüz iki aylıkmışım
 

Salih Arıkan


Henüz iki aylıkmışım. Değerli arkadaşlar ben hem görmüyor hem de şeker hastası ve tansiyon hastasıyım.  Sürekli kullandığım ilaçlarım var. Yani çoklu engelli kapsamındayım. Bu gün sağlık ocağına ilaçlarımı yazdırmaya gittim. İlaçlarımı yazdırdım. Ve eczaneye vardım. Eczanedeki görevli bana ağabey sana ilaç veremeyiz dedi. Bende neden dedim. Ağabey sen sistemde 02.05.2017 doğumlu görünüyorsun dedi. Sistem bu kadar küçük çocuğa bu ilaçlar verilemez dedi deyince. Bende gülmeye başladım. O zaman ben küçük bir çocuğum bana süt verin nerede benim biberonum dedim. Neyse 170 ve 182 çağrı merkezlerini aradım sistemde bir sorun görünmüyor dediler. Başka bir eczaneye gittim. Orada da daha iki aylık olduğum söylendi. sgk yı aradım birinci uzman evet siz iki aylıksınız dedi. Ve telefon kesildi. İkinci uzman kırk yaşında olduğumu söyledi. Ben şeker ve tansiyon hastasıyım nüfus yâda sgk bu işi düzeltince yanlışlık olmuş deyip işin içinden çıkacaklar mı benim iznim olmadan nasıl böyle bir işlem olur. Ya ben bu ilaçları alıncaya kadar mücadele edeceğim. Ya bu yanlışı yapanlar sehven deyip işin içinden çıkacak mı şaşırdım kaldım. Yarın inşallah çözerim yoksa ilaçlarımı da alamayacağım.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..