Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hep aşk yüzünden!

Hep aşk yüzünden!
 

Eski zamanlarda sık sık gelirdi, yavaş yavaş sinsice, ya gözümü oyarak ilerlerdi, ya sağ kulağımın arkasındaki damarı kabartarak...

Bütün günümü gecemi karartırdı, yok ederdi, tanıyanlar neden bahsettiğimi hemen anlamışlardır; mel'un migren.

Bi düzensizlik mi oldu hayatımda, zamanında yemedim uyumadım mı, zınk diye bir yerlerden kendine yol açıp alırdı beni; önce gözlerimi, sonra beynimi en az 24 saatimi, benden... ben ki 1, 80 /85 kilo.. bi son hatam yıkmıştır, bi migren boylu boyunca:-)..

Yıl 1991, Hadımköy, Akpınar Kışlası Topçu Taburun'dan nöbet sonu, perşembe cuma ilk durdurduğum araçla, uykusuz, yorgun sevinçle önce İstanbul sonra Ankaraya; ilk dokunduğum kadına ve yeni narin güzel bebeğe...koşardım. Bitanecik kızım..şimdilerde 16 yaşında tiyatro, dershane telef oluyor.. aklı ve güzelliği gurur veriyor.. Babiş diyor! onu düşündüğümde ağrım sızım kalmıyor.. Bir gülümseme alıyor beni..mel'un kayboluyor.. Alçak migren!

Her hafta çıktığım gibi tutkuyla, coşkuyla kendimi Ankara'ya atıyorum. istiyorum ki aynı tutku coşku beni karşılasın. Ama yeni bir durum var yeni bir tutku, benim hiç bilmediğim yeni bir tutku annelik!

Ne diyorduk migren, o yıllar çaresi imigran! dilimi damağımı kurutuyor..
Her zaman beklemek, aramak, tutku; bulmak karşılık bende migren, hocada panik atak. (kızılderilice çeviri yaparız.)

Halil Cibran diyor ki "acılarınızın çoğu kendi seçiminizdir" gerçekten böyle ise iyi.. ya değilse tongaya bastık demektir.. devam ediyor, "acı içinizdeki hekimin hasta nefsinizi sağaltmakta kullandığı acı ilaçtır."Ermiş sy/55

Meraklısına not: ilk kadın güzel kızımın güzel annesi, şimdilerde en iyi dostlarımdan birisi, ara sıra üçümüz eymire kaçar demleniriz..bazen eski arkadaşlarla geçmişi anarız, der ki bazen karardığımda sen nelerin üstesinden gelmedin ki bunu da aşarsın! bi güç verir.. ya sahii ben..:-)) özü nü gürleştiremeyen.. özledim ne haber hiç sesin çıkmıyo demesini!..Çok yoğun şimdi ben ona ne haber dedim..Dolunay zamanı üstelik kasım..

Soru: Bu tutku denilenin meşruiyeti bir tür isyan olmasından mı yoksa pazarın ihtiyaçlarına derinden bağlı olmasından mı ileri gelmektedir?
Durum pazar dünyayı sarmıştır, nufus fazladır..ben işin içinden çıkamadım..

Sonuç:
1-"Kamusal alanda geçerli; rasyonel tek tutku biçimi" en azından migrene yol açabilir, hoca da (mustafa) panik atak var.. Son panikçisine de nanik..
2-"Sanırım herşeyin sadesi en güzeli" kekik, nane, ceviz, ardıç, karanfil, tarçın olsun yine de..

Ya en sadesi; su ve aşk..

Akşama kar yağmalı, nar suyunun o rengine bol votka çalınmalı, arkadaşlar toplaşmalı bol gitar, ve zuhal olcay olmalı..

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..