Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hep Birlikte İyiliğe El Verelim

Hep Birlikte İyiliğe El Verelim
 

Selamlar Herkese,

Uzun zamandır yazamıyordum malum hayat şartları J işler güçler ev falan filan derken bir bakmışım yazı yazmayalı uzun bir zaman olmuş.

Tabi yaz geldi, güneş yüzünü gösterince içimizdeki o kıpırtı da kendini gösterdi diyelim  ve konumuza gelelim

Bu aralar internette bir derneğe üye olmak için araştırma yapıyordum. Dernek derken yardıma muhtaç insanlara benim de bir katkım olsun istedim. Tabi ülkemizde birçok yardım kuruluşları var fakat bu kuruluşlara üye olmadan önce bir an durup düşündüğümde ilk önce nasıl bir faydam olacağına ne istediğime ve vaktimin ne kadarını ayıracağımı düşündüm.

Bu öyle form doldurup hadi gönüllü oldum giderim bir şeyler yaparım diyebileceğiniz bir şey değil. Bazı kuruluşlarda ise gönüllü olmak için bile uzun bir zaman isteniyor çünkü sadece hevesle gönüllü olup sonradan vazgeçen veya yapamayan insanlar var. Bu da insanları yarı yolda bırakmış oluyor.

Yardım etmek, yardımlaşmak için önce özümsemeniz gerekir. Kendinizden zaman ayırmanız gerekir ve bundan mutlu olmanız gerekir. Çünkü burada söz konusu bir çocuk veya bir hayvan olabilir.

Bu işleri yapan dernekler, vakıflar mevcut. Tek yapmanız gereken nasıl bir faydam dokunabilir mantığıyla ilerleyip yaşadığımız bu dünyayı kendi içimizde nasıl güzelleştirebiliriz, nasıl iyilik ve paylaşım yapabiliriz diyebilmek aslında.

Ben derneğimi ve ne yapmak istediğimi buldum. Umarım sizlerde çocuklarımız için bu dünyada yaşayan hayvanlarımız için bile iyilik istiyorsanız lütfen düşünün ve el verin.

Sevgiyle Kalın…

 

 
Toplam blog
: 13
: 379
Kayıt tarihi
: 27.06.17
 
 

İşte öyle biri.. ..