Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Hep böyle güzeldin...

Hep böyle güzeldin...
 

Hep Böyle güzeldin işte tüm şekerliğinle beni beklerken uykusuz gecelerin sonunda yaptığın şekerliklerinle. Hep derdim ya 10 dan geri say gözlerini kapat ordayım diye yüzlerce kez yapardın ben gelemezdim sende uykuya dalamazdın bir türlü hep söylenirdin yaramaz çocuklar gibi beni de dizlemezdin inatla uyumaz hep beni beklerdin. Hep böyleydin işte yüzümü gülümseten beni mutlu edendin en çaresiz sıkıntılı anlarımda sevdiğimdin... Hep böyleydin ondan geri say dediğimde gülen hep inanan beni ben yapan yüzümü hep güldürendin. Sessiz girmeye çalıştığım evin kapısında anahtarı çevirirken karşımda gördüğüm öpücükler konduran beni hep gülümsetensin.

Hep böyleydin bana gözlerimi kapattığımda göz kapaklarını zorla açıp şirinlikler yapan şekerim, hayatıma tek nokta koyandın.  Seyre dalarken dertleri çöpe attığım hayatı unuttuğum gülenimdin. Hep böyleydin işte güzel kusursuz sevilen sevendin en zoru kolay edindin aşkınla. Ondan geri saydığımda uyumaya çalışandın yüzlerce kez onları saydırdığımda bekleyenimdin onlarca kez ondan geri aydığımda sabredenimdin sevdiğimdin benden gitmeden onlarca kez bana saydırmadan önce benim olandın hep böyle güzeldin hep böyle özel oysa ne çok severdim ondan geri saydırmayı sende ne çok severdin sayarmış gibi yapmayı...Hep böyleydin işte...

 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..