Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hep böyle kal

Hep böyle kal
 

"Bana bu şekilde baktığın sürece seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim" dedi kadın. Karşısındaki bu adamı tanıdıkça anlamıştı; önemli olanın denizler gibi mavi gözler değil, okyanuslar kadar derin derin bakan gözler olduğunu. Ve artık, sadece gözlerine bakarak bile sevdiği adamın ne düşündüğünü anlayabiliyordu. Gözlerini okumayı öğrenmişti yıllar önce. İşte bu yüzden "Bana bu şekilde baktığın sürece seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim" demişti onun hala aşkla, şevkle ve tutkuyla parıldayan gözlerinin ta içine bakarak.

Daha önceleri hep ilk günlerdeki heyecanın zaman geçtikçe azalacağına inanır, ve hep "ilk öpücük gibisi olamaz" derdi. Oysa bu kez tam 20 yıl geçmişti ve, ne adamın gözlerindeki pırıltı, ne de içlerindeki heyecan azalmıştı. Üstelik öpüşmeleri hala ilk günlerdeki kadar da ateşliydi.

"Çok şanslıyım" diye düşündü ikisi aynı anda. Ve birbirlerine bakarak gülümsediler. "Bu bir mucize" dedi kadın şen bir sesle. "Her ikimizin de nefret ettiği bir adam yüzünden bir tesadüf eseri tanıştık. Ve tuttuğumuz takımlar dışında hiç bir fikir çatışması yaşamadık. Takımlarımızın renkleri konusunda tatlı tatlı laf sokmalarımızı saymazsak, tek bir kez bile tartışmadık. Anlatsak hiç kimse inanmaz buna!"

"Seni ilk tanıdığımda anlamıştım ruh ikizi olduğumuzu." dedi adam. "Hatırlıyor musun, nasıl da hep sizli bizli konuşurduk. Aslında bana "siz" diye hitap etmene sinir oluyordum, ama rahatsız olabileceğini düşünüp ben de sana "siz" diye hitap ediyordum."

"Ciddi olamazsın. Ben de!"

İkisi de birbirlerine sımsıkı sarılıp kahkahalarla güldüler.

"Ona kocaman bir teşekkür borcumuz var" dedi adam.
"Kime?"
"Kime olacak canım, tanışmamıza vesile olan şu herif vardı ya..."
"Herif deme ona! Onun sayesinde 20 yıldır evli olduğumuzu unutuyorsun."
"Keşke bir gün karşılaşsak da yaptığı kötülüklerin nasıl bir iyilikle sonuçlandığını gösterebilsek"
"Eminim çok pişman olurdu hayatım. Bundan sonra da kimseye kötülük yapmazdı herhalde hah hah hah!
"Seni seviyorum" deyip daha bir sıkı sarıldı adam sevdiği kadına.
"Ben de..."

Gençken ne zaman bir ilişkiye başlasa "Bu kez diğerlerinden farklı" derdi kadın. Ama her seferinde giden, diğerlerinden farksız olduğu mesajını verirdi giderken.

Ve bu kez gerçekten farklıydı işte diğerlerinden!

Ve adam her zamanki parıltılı gözlerle baktı karısının gözlerinin içine. Kadının bu bakışlar karşısında erimemesi imkansızdı... "Hep böyle kal" dedi bir kez daha içinden, tıpkı geçen yıllar boyunca her an dediği gibi...


<özlem boral="">
 
Toplam blog
: 152
: 1957
Kayıt tarihi
: 19.08.06
 
 

Ortada bir problem görüyorsak bu bizim de problemimizdir. Ve eğer 'birisi'nin bu konuda bir şeyle..