Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Hep düşlediğiniz o ideal kiloya ulaşmak artık bir hayal mi?

Hep düşlediğiniz o ideal kiloya ulaşmak artık bir hayal mi?
 

17.04.2016

Kalıcı zayıflamak ve yaşam tarzınızı değiştirmek mi istiyorsunuz?

Of ne yesem, içsem yarıyor, ben asla kilo veremem mi diyorsunuz?

Hep düşlediğiniz o ideal kiloya ulaşmak artık bir hayal mi?

Yememeniz gereken pastayı düşünerek, işkence diyetlerle, aç kalmayı düşünerek zayıflayamazsınız…

Gelin zihninizi sizin de yardımınızla yeniden programlayalım…

Sizi formda tutacak yeni bir yaşam tarzını benimsemek isteyenleri bekliyoruz…

Tatlı krizlerine nasıl durdurabilir, değiştirebilirsiniz.

Ödem attırıcılar ve beslenme şekilleri, sağlıklı bir cilt ve saçlar, hepsi mümkün…Önemli olan doğru yol ve yöntemler…

Zihinsel farkındalık ve topraklama yaparak ruhen ve zihnen yenilenme vücudumuzda bahar temizliği…

Düşünce gücü ile zayıflama yönteminde en önemli terapi ”Nefes Terapisidir. Araştırmalar sonucunda görülmüştür ki, kilolu insanların yanlış nefes almaktadırlar. 1 dakika içinde alınan nefes sayısı yediyi geçiyorsa nefes probleminizin olduğunu göstermektedir. Doğru nefes almak kilo vermenin anahtarıdır diyebiliriz. Kilolu insanların metabolizması yavaş çalışır.

NLP deki yöntemlerden biri der ki: "Aynı yöntemleri deneyerek farklı sonuçlar bekleyemezsiniz." 

Asla zayıflayamam diyorsanız asla zayıflayamazsınız. Su içince bile kilo alıyorum diyorsanız düşüncelerinizi değiştirmek zorundasınız.

İnanmak önemli.

Yemekten sonra pişmanlık duymanız yiyeceklerin yakılmayıp depolanmasına ve kıtlık bilincine yol açıyor.  Of yandım bu gün de çok yedim deriz. Bazen kaçırmış olabiliriz. Yediğim yemekler bana kilo aldırıyor, diyorsa  kişi kibrit kutusu kadar da yese kilo alır.

Oysa ben yiyorum yiyorum aynı kiloda kalıyorum.

BEN İSTEDİĞİM KİLOYA SAHİBİM BEN BUNU HAK EDİYORUM.

Düşüncelerimiz; duygularımıza, duygularımız; davranışlarımıza, davranışlarımız; alışkanlıklarımıza, alışkınlıklarımız ise kaderimize dönüşür... Şişman olmak bizim kaderimiz değil...

Hadi gelin değişik bir şeyler yapalım. Kilo vermek için kıyıcı diyetler yapmak yerine önce NLP teknikleri ile bu kiloların ardında yatan nedenleri sorgulayalım. Çekirdek inançlarımızı keşfedelim yine NLP ve EFT ve derin nefes teknikleriyle.

Eğitmen:Belgin Turan

Sosyolog-Yazar

Aile Danışmanı

NLP Uzmanı

Yer:Taktik Akademi

Tarih:23 Nisan 2016

Saat:11:00-17-00

e-mail:belginturan@gmail.com

 
Toplam blog
: 439
: 512
Kayıt tarihi
: 04.02.09
 
 

Lisansını Anadolu Üniversitesi/ İşletme Bölümü ve Anadolu Üniversitesi/ Sosyoloji Bölümlerinde “O..