Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Hep geç kaldım hayata

HEP GEÇ KALDIM HAYATA...

Hep geç kaldım hayata,

Hep bir adım öndeydi benden.

"Buyur." dedim; "Sen git, Ben yetişirim..."

O koştu hep, ben bekledim.

Hep geç kaldım hayata,

Hani çocuktum ya,

Hele bir büyüyeyim,

Neler neler yapardım daha.

Hep geç kaldım hayata,

Elimde elma şekerim,

Mutluydum sıcacık yuvamda,

İnsan ne isterdi daha.

Hep geç kaldım hayata,

Hayatın saati ileriydi beş dakika,

Ben yürürken aheste adımlarla

Bir bakmışım gelmişiz yarıya...

Hep geç kaldım hayata,

Acelem yoktu; dost davrandım zamana,

Erteledim hep istekleri,

Ömür uzundu nasıl olsa...

Hep geç kaldım hayata,

Şikayetim yoktu olanlara,

Bir de baktım ki zaman geçivermiş

Şimdi "Ahhh..." etmek boşa.

Hep geç kaldım hayata,

Yaşamaya, ağlamaya dahası sevdaya,

Hiçbiri acıtmadı, dokunmadı da,

Bütün pişmanlığım sana geç kalmışlığıma...

 
Toplam blog
: 43
: 612
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

Gazi Üniversitesi sınıf öğretmenliği mezunuyum. Kitap okumak en büyük tutkum. Yazmayı da en az ok..