Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Hep içimde kalsaydın

Bu sevda ırmağının suyundan yudum yudum
İçtim de doyamadım sakisi sen olsaydın.
Masa üstünde başım, düşlerimle uyudum
Yürek dönmüşken kora yakışı sen olsaydın
Girseydin gözlerimden hep içimde kalsaydın.

Kaçkar Dağı sis olmuş, hem tipi var hem boran
Yüreklere su serper gönül gözüyle gören
Mutlaka canan olsun gece rüyama giren
Karlı dağ yamacının, çıkışı sen olsaydın
Girseydin gözlerimden hep içimde kalsaydın.

Gönlüme vurdum kilit, sende saklı açacak
Bülbül küsmüş güllere daldan erken uçacak
Bir ceylan indi suya gözeden su içecek
Bakışında ben olsam, sekişi sen olsaydın
Girseydin gözlerimden hep içimde kalsaydın.

Dert üstüne dert vermez, yeri göğü yaradan
Beni acı dil vurur, ben ölmem ki yaradan
İçimde kalır sevgin yıllar geçse aradan
Beni süzen gözlerin bakışı sen olsaydın
Girseydin gözlerimden hep içimde kalsaydın.

RABATLI sevda güzel, yaşarsan sevda güzel
Erenler dergahında pişersen sevda güzel
Sevip sevda peşine düşersen sevda güzel
Verdiğim al güllerin takışı sen olsaydın
Girseydin gözlerimden hep içimde kalsaydın.

Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....