Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Hep o arzu

Hep o arzu
 

Mezarlıklar; Yaşantımızın vazgeçilemezlerinden...


Nasıl da
Giydirdin,
Sensizliğin
Dar
Kördüğümlü elbisesini.
Çıkamıyorum içinden haykırarak.
Kaçamıyorum,
Uzaklar
Çok uzak.
Deliler beldesine,
Kral seçilmişim.
Haberim bile yok.
Aşkın mezarını
Kazdırıyorlar bana.
Birinci ceset benim,
İkinci ceset benim,
Üçüncü ceset, o da benim.
Kazdıkça
Fışkırıyor
Duygular, anılarım.
Havam, suyum
Ekmeğim olmasın.
Yeter ki
Deliler beldesinde
Hep yaşayayım...


(16.4.2002.. 3.şiir kitabımdan)


Nasıl da
Giydirdin,
Sensizliğin
Dar
Kördüğümlü elbisesini.
Çıkamıyorum içinden haykırarak.
Kaçamıyorum,
Uzaklar
Çok uzak.
Deliler beldesine,
Kral seçilmişim.
Haberim bile yok.
Aşkın mezarını
Kazdırıyorlar bana.
Birinci ceset benim,
İkinci ceset benim,
Üçüncü ceset, o da benim.
Kazdıkça
Fışkırıyor
Duygular, anılarım.
Havam, suyum
Ekmeğim olmasın.
Yeter ki
Deliler beldesinde
Hep yaşayayım...


 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..