Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Hep seni seveceğim

Hep seni seveceğim
 

SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM....


Geceler boyu düşlerimde bile hep seni görüyorum.

Kavuşamayınca sana, rüyamda dahi sabaha dek içiyorum.

Gözümden dökülüp, yanağımdan süzülen yaşlar yastığımı ıslatıyor.

Çatlayası deli yüreğim, sabaha kadar sen, sen diye atıyor.

Sana aşkı sormuyorum, sana beni sev demiyorum.

Ama ne olur anla artık, seni ölesiye seviyorum.

Sanmaki bundan sonra, benim gibi seveni bulacaksın.

Benim için sen, her zaman sevilen, her zaman özlenen olacaksın.

Sensizde olsa birgün bu dünyadan göçüp, mutlaka öleceğim.

Şunu unutma KIRÇİÇEĞİM, her zaman seni sevdim, hep seni seveceğim....

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..