Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '09

 
Kategori
İzmir
 

Hep senin kıyılarında olacağım

Hep senin kıyılarında olacağım
 

alıntı


Masmavisin sen , yüreğim dolsun taşsın senle… Hep yanımda kal, hep yaşamımda ol! Ben sensiz yapamam gözlerine bakmadan yaşayamam, kokunu duymadan da… Senleyim işte, hep olmak istediğim yerdeyim sendeyim…Seninleyim… İyi ki varsın! Sensiz nasıl yaşayacağım ben? Sığınağım, sırdaşım…

Tüm ışıklarınla bak gözlerime… Senin ışıltın yüreğinden gelir bilirim… Her yanım sen, her yanım!…

Seni yaşayanlar farkında değil güzelliğinin. Ben biliyorum ama, ne yazık seni yaşayamıyorum. Belki de yaşayamadığım için bu kadar çok seviyorum. Evet öyle olmalı!.. Tüm büyük aşklara bak, hangisi vuslata erebilmiş? Kerem ile Aslı, Ferhat ile Şirin, Leyla ile Mecnun… Söyle bana hangisi?

Sabahı senle karşılamayı özlemişim, sabaha seninle uyanmayı… Ruhumu sende duymayı… Nefesin olmayı… Ellerini yüzümde hissetmeyi, sana gülümsemeyi özlemişim. Özlemişim işte, sorma gerisini! Bilirsin kalp atışlarımı sayıyorsam konuşamam, ben anlatamam kendimi…Yüreğim çırpınıyorsa dudaklarında…Kelama gerek yok ki… Gözlerime bak …Sustuysam lisan-ı aşk ile konuşuyorum… Duy beni DENİZ , anla beni!…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..