Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '07

 
Kategori
Dostluk
 

Hep yanımda ol dostum!

Hep yanımda ol dostum!
 

3 tane onlar. Hepsi aynı yaşta. Hepsi benimle yaşıt. Ve hepsi beni çok seviyor. Bende onları. Kim mi bunlar? Kankalarım.

2 tanesi eski okulumdan 2 yıllık kankalarım. Diğeri de 2 aylık. 2 yıllık kankalarımla görüşemiyorum. O yüzden 2 aylık kankam bana daha çok yakın. Her gün mutlaka görüyorum onu.

Hepsi çok iyi, arkadaşlığı bilen, bana yakın, bana destek olanlar. Bende onlara. Hep yanımda olun dostlarım. Hep beraber olalım hep. 4 kişi olalım.

Öyle yada böyle. Hep yanımda olun dostlarım. Bana maddiyat vermeyin, maneviyat verin. Bana sevginizi verin, bana desteğinizi verin. Bunlar bana yeter.

Eskiden üzüldüğüm bir şey vardı. Okuldan ayrılmam. Ama eskiden. Şimdi bunun çok iyi olduğunu düşünüyorum. O 2 kankamın değerini anladım. Ve yeni bir tane daha kanka edindim.

Eminim 3 gün sonraki doğum günümü hepsi kutlayacaklar. Belki de benim bulunduğum yere yakın olan 2 yıllık kankalarımdan biri bana sürpriz bir ziyaret yapıp yanımda olacaklar.

Yanımda olun dostlarım, yanımda. Bana destek olabileceğiniz budur. Sizinle çok anılarımız oldu, olacakta. Hepiniz benim için ayrı yerleri olan dostlarsınız. Arkadaşlığı biliyorsunuz hepiniz.

Ha bu arada unutmadan teşekkürler. Bana dostluğunuza, arkadaşlığınıza teşekkürler. Hepinizi çok seviyorum dostlarım. Hep yanımda olun dostlarım!

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..