Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Hep yanındaydım senin ben

Hep yanındaydım senin ben
 

Bir serçeydim bazen.. Camında üşüyüp titreyen...


Seni hiç terketmedim,  

hep yanındaydım senin ben.. 

bahar geldiğinde,  

kelebek olrdum bazen.. 

senin çevrende dönen.. 

bazen de bir bahçe olurdum,  

sen gülleri koklarken... 

yedi elli vapurunda,  

yanındaydım ben,  

sen martılara 

simit atarken.. 

veya 

kimsesiz bir çocuğun,  

yanağını okşarken... 

bir yağmur tanesiydim bazen,  

saçlarından süzülen.. 

bazen bir kar tanesi olurdum,  

omuzlarında dinlenen.. 

seni hiç terketmedim.. 

hep yanındaydım senin ben... 

kederli günlerinde,  

gözünden süzülen yaşdım ben.. 

coşkularında ise,  

bir gamze olurdum hemen.. 

güzel yüzünde beliren... 

sonbaharda,  

dalından kopmuş,  

sarı bir yapraktım ben.. 

senin peşinden sürüklenen,  

yazın bir meltem olurdum hemen,  

ılık, ılık esip,  

seni serinleten.. 

veya 

kur yapan bir dalga.. 

sen denize girerken... 

seni hiç terketmedim.. 

hep yanındaydım senin ben... 

bir serçeydim bazen.. 

camında üşüyüp titreyen.. 

aralasaydın pencereni,  

içeri süzülecektim hemen... 

bırakıp beni 

gittiğinde sen,  

ben de bıraktım kendimi orada,  

koşuverdim peşinden.. 

ve.. 

o gün, bu gündür birtanem,  

hiç terketmedim seni.. 

hep yanındaydım senin ben.. 

hiç bırakmadım seni,  

hep ruhundaydım senin ben..... 

 
Toplam blog
: 45
: 410
Kayıt tarihi
: 14.01.11
 
 

Marmara Üniversitesi İktisat-İşletme bölümü mezunu. Birçok önemli kuruluşda Genel Müdür, Yönetim Kur..