Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Hepimiz biraz katiliz

Hepimiz biraz katiliz
 

Benim denizim


Sarılınca anladım çok seveceğimi

Öpünce anladım

Sevişmelerimiz hayata tecavüz eder gibiydi…

Çırılçıplaktık

Ama çıplak hissetmiyorduk kendimizi

Tenlerimiz birer kefen gibiydi

Anlamadık

Yerinden çıkmış bir nehir gibi akıyorduk birbirimize

Duramadık

Hayatın gözleri dolu dolu bakıyordu bize,

Göremedik

Biz sevişirken iki duvarın birleştiği yerden,

televizyonun arkasından bakıyormuş hayat

Kesik kesik çizgiler atıyormuş her yerimize

Hissetmedik

Katilmişiz ikimizde

Şimdi hissediyorum akan kanımı,

şimdi geliyor burnuma kan kokusu

Her kes bir katil sevmiştir

“Ben değil” demeyin

Yaptınız bunu

Bazıları hep katil sever

Ölümü gözlerinde seyreder de bilmez

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..