Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Hepimiz insanız...

Hepimiz insanız...
 

Kainatın gözbebeği olan biz insanlar ne kadar özel yaratılmışız. Hepimiz insanız var mı birbirimizden farkımız. Anlayamıyorum birbirimizle olan ilişkilerimizi ama. Neyi paylaşamıyoruz sonlu olan bu dünyada, neyin kavgası bu?

Çevremi gözlemlediğimde; insanların birbirlerini kıskanması, çekememesi, bazı şeyleri güzellikle paylaşamamaları beni üzüyor. Nedir yani birinin üstün bir özelliği olur sende bu yoktur ama seninde daha farklı güzel bir tarafın vardır. Neden takdir edemeyiz birbirimizi... Veren el, alan elden daha hayırlıdır sözü ne kadar anlamlıdır bu çerçevede. İçimizdeki tüm güzellikleri vermeye çalışsak birbirimize, daha anlamlı olduğumuzu anlayacağız, daha iyi hissedeğiz kendimizi belkide belkide daha çok büyüyecek içimizdeki o ışık...

Güzel sözcüklerin tesirli olduğuna inanırım ve doğruluğunu kendi çapımda ispatlamışımdır kendime. O güzel sözcükleri sarfetmekten çekinmem. Çevremdeki dostlarıma ya da eli bana çevrilmiş muhtaç bir insana ...

Hiç bir şey kaybetmedim bu zamana kadar sadece güzel insanları kazandım. Eğer herkesin kötü ya da eksik olduğuna inanıyorsak, birde aynada kendimize bakmalıyız. Özeleştiri yapmalıyız ben nasıl biriyim diye. Kimseyi beğenmemek, herkesi eleştirmek kolaydır. Yıkmak kolaydır, yapmak zordur. Birbirimize yardımcı olabilsek elimizden geldiğince, kimseyi küçümsemesek, onay sözcüklerini sarfetmekten kaçınmasak ilişklerimizin daha sağlam olacağı inancındayım. Maksadım, kimseye ders vermek değil sadece daha güzel yaşamamız gerektiğini düşünüyorum birbirimizle. rtak noktamız var çünkü insanız ve aynı dünyada yaşıyoruz, aynı havayı soluyor, aynı sudan içiyoruz. Kendimiz için istediğimizi başkaları içinde isteyelim, kendimize yakıştıramadıklarımızı başkalarınada yakıştırmayalım. Birbirimizin kusurunu örtmede gece gibi olalım mevlananın deyimiyle ve bir bütün olalım birlikte göreceğiz ki herşey daha muhteşem olacak böylelikle...

Dilerim gönlümüzden sevgi eksik olmaz ve dilerim ki bu sevgiyi paylaştıkça çoğaltırız... Sevgiyle kalın dostlarım...

 
Toplam blog
: 11
: 810
Kayıt tarihi
: 17.04.07
 
 

Halkla ilişkiler mezunuyum. Okumayı, araştırmayı çok seviyorum. İçimden geldiği gibi yazmak bana ..