Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hepimiz mehmetçiğiz!!!

Hepimiz mehmetçiğiz!!!
 

Yürek diye birşey vardır değil mi? Vicdan vardır... Bizim mehmetciğimizde bu fazlasıyla var !

Ya onlar... Var mı terörü savunanlarda, teröristlerde vicdan, yürek... Acıma yok onlarda... Düşünme hiç yok.

Çıldıracağım Allah'ım! Vatanını savunmak için gece gündüz nöbet tutan mehmetciğin, onu ne güçlüklerle yetiştirip askere gönderen ananın ne suçu var!. Küçücük melakelerin, bebeklerin ne suçu var!...

Söyleyin bana savaş ne ki?. Fazla toprak, mal, mülk, bunlar boş şeyler. İnsanda yürek olacak. Ama öyle geliyor ki, bu savaşlar büyür ve daha çok şehit verirsek, bu millet DUR der! Ve de dedi ... Ben Türk Milleti'ne inanıyorum... BİR MUSTAFA KEMAL DAHA VAR! Seziyorum...

HEPİMİZ MEHMETCİĞİZ! Her Türk yükselecek, mehmetlerimiz gururla anılacak! Asla unutulmayacak... Bugün 12 tane daha aldılar bu vatandan. Neden söyleyin. Bush! Söyle neden! PKK! Ne alıp veremediğiniz var söyleyin. Bu millet ."DURUN DAHA KİMSE GİTMEYECEK ŞU YURTTAN." der. İnanıyorum bu savaşlar biter.

Sözüm tek teröristlere değil; ŞEHİT AİLELERİ! ÜZÜLMEYİN! AĞLAMAYIN! VE ŞUNU ASLA UNUTMAYIN! MEHMETLER ÖLMEDİ, ONLAR BU VATAN İÇİN CANLARINI SEVE SEVE VERİP ŞEHİTLİK MAKAMINA ERİŞTİLER !

SÖZÜM SİZE TERÖRLE BESLENENLER! KESİN ARTIK ŞU SAVAŞLARI! DAHA ÇOK YANMASIN YÜREKLER! DAHA FAZLA AĞLAMASIN ANALAR!

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..