Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Hepimiz özeliz ve birer mucizeyiz :)

Hepimiz özeliz ve birer mucizeyiz :)
 

Kâinatın en büyük mucizesi biz kendimiziz…

Öyle ki, bir eşimiz benzerimiz daha yok....

Ne bizim gibi konuşan, ne bizim gibi düşünen, ne bizimle aynı kişisel özellikleri taşıyan, ne de aynı fiziğe sahip bir kimse yok.

Yaradan hepimizi, birbirimizden farklı yaratmış.

Acaba ben bu farklılıklarımı görebiliyor muyum? Asıl mesele burada..

Kendimi özel hissedebiliyor muyum?

Gün içerisinde, bir yerlere gitmek için yüzlerce adım atıyoruz, konuşurken sayısız cümleler kuruyoruz…

Sadece tek bir gülümsememiz, bile çok değerli.., .

Hepimiz özeliz ve birer mucizeyiz…

Yemek yemekten, yürümeye, yazı yazmaya, hatta şu yazıyı bile okumaya kadar sayısız fonksiyonu yerine getiren bu mekanizmanın sahip olduğu yaratılış mucizesini tüm hatlarıyla görebiliriz.

Neye inanırsınız? İnanç sisteminiz nedir ? bunu ben bilemem..

Bildiğim, hayatın hepimiz için hızla akan bir zaman tüneli olması..Ve bizlerin nerden bakarsak, o kadarını görebilmemiz olduğu…

Hayata mucize olduğumuzu fark ederek bakmak, ayrıcalık…

Özel olduğumuzu bilmek, büyük mutluluk...

Çok şükür, ben bunu başaranlardanım :)

Dilerseniz, sizde bu düşünce ırmağından bir yudum yudumlayarak devam edebilirsiniz hayata…

Hep sevgiyle kalın, pozitif olun ve hep iyi olun Değerli Arkadaşlarım..

* İyilik yap ehli olana da, olmayana da, ehline isabet ederse yerini bulur.
Etmez ise ehli sen olursun. ( Hz. Muhammed ) *


Sevgi ve ışıkla..

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..