Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Hepiniz beni kovdunuz

Hepiniz beni kovdunuz
 

Palyaço


Bir tek yalnızlığım anladı

Alay etmedi

Hepiniz kovdunuz beni

“O bizden değil” deyip işaretlediniz

“O hak etti bunu”

Onun da hayalleri varmış

Düşleri

“Boşveeer”

“Bizimle beraber oynamıyor”

“Maskesi de yok”

“Acıyalım on’a”

“Acıyın”

“Bak ne kadar farklı”

“Onu soytarı yapalım”

“Gül şimdi görsün”

“Gül on’a”

Aynı yalanları hepiniz birden nasıl ezberlediniz?

Bir ırmağa karışabilir mi bir deniz?

Gittikçe daha ağırlaştı istekleriniz

Hayat…

Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor hayatı

Zaten ulaşamadığımız için sevdik

Başarısız aşk ameliyatları oldum

Kesmedim bileklerimi

Ama…

Görünmez yaralar edindim

Dağlara kaçtım

Denizlere

Tek başımayım

Yürüyorum yeldeğirmenlerinin üstüne

Zebanilerle yaşıyorum

Rol yapmaktan bıktım

Alın dünyanız sizin olsun

Uzaklardayım

Yalnızım

Ben yokum

Fakat

Sürünün kokusu sinmiş üzerime

Ben kendim gibi kokmak istiyorum

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..