Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

ismail hakkı özsarı

http://blog.milliyet.com.tr/ihozsari

10 Şubat '21

 
Kategori
Meslekler
 

HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM

HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM…

 

Sevgili dostlarım, arkadaşlarım, kardeşlerim ve de öğrencilerim,

2 Şubat benim doğduğum gün olarak kayıtlara geçmiş. Doğrusunu bilene şimdiye kadar rastlamadım.

Benim kuşağımın doğum günü ya harman zamanıdır ya da KÖZ EMİN’ in ormanı yaktığı yıldır…

Her neyse insanın doğum gününden daha önemlisi, doğabilme şansını yakalamasıdır. Düşünsenize bu dünyaya gelebilme olasılığımız milyarlarda birdir. İşte bendeniz bu şansı yakalayanlardan olmaktan hele de hayata tutunup zaman içinde sizleri tanımamdan son derece memnunum.  

Baksanıza;

“Nice güzel, sağlıklı yaşlara CANIM ÖĞRETMENİM. Doğum günün kutlu olsun.”

                                                                                                                                     Büşra Ceren YILMAZ

Diye seslenen öğrencilerimin yüreklerine taht kurmuşum. Sizi bilmem ama bana göre “CANIM ÖĞRETMENİM” den daha sıcak bir ifade düşünemiyorum.

Yine;

“Doğum gününüz kutlu olsun çok değerli hocam,

İnsan olmanın öğretmen olmanın tüm kıymetli vasıflarını onurla taşıyarak, güler yüzlü, naif yaklaşımlarınızla belleklerimizin en nadide köşelerinde yerinizi aldınız.

Sağlık, huzur, bereket, her daim hayatınızda bolca yer alsın.

En derin saygılarımla, “

                                                                                                                                     Avk. Sunay Erkan

Eh! Ne diyeyim, bir öğretmene verebilecek en güzel armağan, bunca yıla rağmen öğrencilerinin belleğinin bir köşesinde halen yerini koruyabilmek.

Bu içerikli daha birçok kutlama mesajı var. Taktir edersiniz ki hepsini tek tek yazamıyorum.

Ama şunu bilmenizi isterim; Hepinizi çok seviyorum. Mesleğime de öğrencilerime de olan aşkımdan zerre eksilme olmadı.

Sağ olun, var olun.

Hepinizi gözlerinizden öpüyorum.

Yine öğretmenlik damarım tuttu, yazmadan edemeyeceğim.

“Yaşlanmakla, yaş almak farklı şeylerdir. İnsanlar hayaller ve umutları oranında genç, bıkkınlıkları, bezginlikleri oranında yaşlıdır.

 
Toplam blog
: 291
: 1113
Kayıt tarihi
: 12.07.12
 
 

Emekli öğretmenim. Kitap okumayı ve düşüncelerimi paylaşmayı çok severim. Tarih özel ilgi alanımd..