Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Hepsi bir kabustu sadece

Biz hep birbirimizdik aslında,
Ben sendim, sen de ben,
Sen beş, ben on olsaydım bile,
Çekinmeden bölerdim kendimi ikiye.

Nerden geldin bu uçuruma,
Elimi tut da aşağı inelim,
Göz yaşlarınla mı ıslattın ellerini,
Benimle gel, bu kabusu bitirelim.

Sesin çıkmazsa bağırmak için,
Ben senin sesin olabilirim,
Ver elini de aşağı inelim,
Atlamanı istemiyorum.

Sakın pes edip de atlama bu uçurumdan,
Sen atlarsan ben de gelirim peşinden,
Uzat ellerini de aşağı inelim,
Atlamanı istemiyorum.

Sen atlarsan ben de gelirim peşinden,
Satırlarında kaybolmakan korkuyorum,
Rüyalardan daha güzeldi senle geçen her anım,
Rüyalardan daha güzeldi ama gerçekti...

Sen attın kendini boşluğa,
Bak, ben de geliyorum ardından,
Savrulan göz yaşlarını silmek için uzatıyorum ellerimi,
Tut diyorum,
Geç değil tutmak için ellerimi,
Bitmedi hiçbir şey, bak yanındayım hala,
Hep yanında olacağım, bitmeyecek asla.

Uyan, bu bir kabus,
Bak buradayım ben hala,
Asla bırakmayacağım ellerini,
Bitmedi hiçbir şey, bitmeyecek asla.

Sil göz yaşlarını hadi,
Bak hala tutuyorum ellerini,
Hep yanında olacağım,
Çünkü çok seviyorum seni.

KınıX \ Izar

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..