Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Hepsi bu

Hepsi bu
 

Her yer kırmızı kalp. Sevgililer günü ya

İster bu günü tüm kalbinizle onaylayın, ister’’ tüm özel günler tüketim pompalamasıdır’’başlıklı konuşmaların baş konuşmacısı olun içinde sevgi geçen herhangi bir şeye muhakkak kapılarınızı açın.

Ne dersiniz aşk’ı konuşmanın tam zamanı değil mi?

İnsanoğlunun var oluşundan bu yana konuşulan bir konu SEVGİ.

Şimdi dinle beni

‘’O olmadan günlerin anlamsızsa

Hayat onunla güzel

Onsuz tatsız tuzsuzsa

Onunlayken zaman su gibi akıyorsa

Şiirler yazıyorsan ona

Yazılar

Gecenin ortasında aklına geliyor onun için endişeleniyorsan

Hadi o zaman

Öyle pahalı hediyeler almana gerek yok

Söylemen gereken hepi topu iki kelime

Söyle

Seni seviyorum' de

Hepsi bu.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..