Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '09

 
Kategori
Futbol
 

Hepsine kırmızı kart

Hepsine kırmızı kart
 

Bu maçı yazmaya değmez


Ezeli rekabetin 100. yılında...

Oyunu yazmak yorumlamak isterdim ama 100. yıla ve ezeli rekabete yakışmayan olaylar vardı, hem de maçın bitimine saniyeler kala...

Son dakikada dört tane kırmızı kart bana göre azdı bile.. Oyuncuların hepsine kırmızı kart lazımdı. Bir çoğu milli takımdan arkadaş ama sonuç rezalet... Emre ile Sabri'nin tartışmalarından da diğerlerinden de utandım.

Bu maç üzerine söylenecek çok şey var ama bence değmez...

Bir Galatasaraylı olarak utandım, sanırım sağduyulu Fenerbahçeliler de utanmışlardır.

Hepsi kötüydü de seyirci iyi miydi? Anons yapılmasına rağmen statta tehlike yaratacak şekilde kapalı trübünlerin üstüne çıkmanın bana mantığını anlatacak bir adam var mı?

Böyle bir maça bu kadar yazmak bile çok fazla, çünkü ne GS ne FB ne de seyirciler 100. yıla yakıştılar.

Onların yakışmadığı maça ben yorum yaparak neden elimi yorayım ki...

Bu yazı hayatımdaki en kısa yazı, 100. maçı yazmaya değmez, bu oyunculara, bu seyirciye hiç değmez...

 
Toplam blog
: 64
: 968
Kayıt tarihi
: 28.10.07
 
 

Mülkiye İşletme mezunuyum ve aynı zamanda Sakarya Üniversitesi Maliye Bömlümünde doktora öğrencis..