Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Her an sevgili

Her an sevgili
 

Salındı karşımda durdu
Kaşı ile beni vurdu
Bu yareyi ya kim sardı
Sardım amma sarar gibi.

Bazen acı çekmenin adını da sevgi yada aşk olarak tanımlarız. Ve genellikle de sevgiliyi karşı cinsten birine duyulan aşk olarak düşünütüz. Oysa karşı cinsten birini bulamasak da bizi mutlu kılacak birşey bulmak mümkün. Yeter ki sevmeyi bilelim. Sevmeyi bilen hiç şüpheniz olmasın ki sevilecektir. Sevgi duygularımızın bize geri yansımasıdır. Bu duygular öfke içerirse bize mutsuzluk, sevgi içeriyorsa mutluluk olarak bize yansıyacaktır. Sevginin belirtisi asla bir demet çiçek ya da hediye ile ölçülemez. İnşaatta çalışıp evine ekmek götürmek için çaba sarf eden gencin sevgisinden kim şüphe edebilir. Sevgi bazen bir bakış bazen bir tebessüm, en önemlisi de arı ve temiz duygulardır. Bunu karşısındakinin anlamayacağını düşünen yanılgı içindedir.

Çevremize sevgi ile bakarsak ne kadar da çok bizi mutlu edecek nedenlerimiz olduğunu görürüz. Kalp gözünüzün açık olması dileği ile, tüm sevgililerin sevgililer gününü kutluyorum.

Sevgili bazen eş, bazen iş, bazen aşdır. Bazen anne, babadır. Arkadaştır. Bazen sevgi çok kolay elde edilir, bazen avuçlarımızın içinde ki bir kuş gibidir. Kaçırmamak için onu çok sıkarsak, belki de ölümüne neden oluruz.
Hiç kimsenin sevgisinin ölmemesi ve daim olması dileği ile... Her an sevgi ile bakarak, her an sevgili bizimle olacaktır. 14 şubat'ta hatırlanmaya çalışılan bu günün, hepimize her an sevgili, her an sevgi gerçeğini öğretmesi dileği ile...
Kimsenin üzülmesine gerek yok. Ben hepinizi seviyorum.

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..