Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '15

 
Kategori
Deneme
 

Her an yeni bir doğuş

Her an yeni bir doğuş
 

Ben bir kere değil pek çok kere doğdum.
İlk nefesle açtığım gözlerim, her güzeli gördüğünde, her iyi söz söylediğinde dilim ve her iyiliği duyduğunda kulaklarım, ben yeniden doğarım.
Sadece 17 Mayıslarda değil, her mevsim değişimlerinde, kuşların cıvıltısında, denizin mavi beyaz ışıltısında, dolunayın kızılı ve güneşin sıcağında yeniden doğarım.
Verdiğim ve aldığım her yoga dersinde, okuduğum her kitapta ve kalemimden dökülen her kelimede yeniden doğarım. 
Bir bebeği kucağıma alışımda, bir çocuğun parlayan gözlerinde, bir dostun sıcak gülüşünde yeniden doğarım.
17 Mayıslar önemli elbet.  Yaşama adım atışım. Ancak yaşamda attığım her adımım da yeniden doğuşum. Seçimlerim, seçmediklerim, kısmetlerim de öyle. 
İlk kez lahana turşusu yaptığımda da doğdum ben, Venedik'e ilk adım attığımda da. Sevdiğimde de doğarım, paylaştığım anlarda da.
Bilir misiniz, her sabah yeniden doğarız biz? Her nefes alış da yeniden doğuştur aslında.
Deliye hergün bayram, bana da her an yeniden doğum. 
 
 
 
Çimen Erengezgin 
 
 
 
 
Toplam blog
: 164
: 608
Kayıt tarihi
: 08.09.11
 
 

Yazar ve Yoga Eğitmeni ..