Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '10

     
    Kategori
    Deneme
     

    Her ayrılık , her ölüm .

    Hayat zor..

    yaşa bakmadan zor..

    sen küçüksün anlamazsın diyorsunuz ama anlıyorum! hayatın tadını çıkar diyorsunuz yapamıyorum!

    hayat ellerinde diyordun,

    ellerim nerede?

    gülümsemek kolay diyordun,

    neden gülemiyor bu suratım!

    camdan bakıyorum ..

    elma yeşil, çiçek renkli, kuşlar uçuyor.Tek düzemi hep bu hayat ?

    değişiklik istiyorum, hayatın tadını istiyorum .. Ama tek başıma değil seninle.

    Hani diyordun ya hayatı yaşıyorum seninleyken diye..Bende yaşıyordum .. ta ki "ikimiz" diye birşey kalmadığı güne kadar..

    Hayat durdu mu? Akrep Yelkovanı geçmiyor mu? Saat artık tık lamıyor mu?

    Neden ben ..?

    Her canlı ölümü tadacak yazmıştık.. Tadacak .. Ölecek..

    Her doğan büyür,

    Her doğan ölür .

    Ölene kadar bin bir türlü acılar, bin bir türlü sevinçler yaşar bu insan denen canlı..

    HER CANLI ÖLÜMÜ BİR GÜN TADACAKSA EĞER, HER AŞK TA BİR GÜN ÖLÜMÜ TADACAK..
     
    Toplam blog
    : 1
    : 205
    Kayıt tarihi
    : 10.08.10
     
     

    Lise öğrencisiyim. Edebiyat-Matematik bölümü okuyorum...