Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

16 Mart '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Her bahar aşık olur(dum)!!..

Her bahar aşık olur(dum)!!..
 

Çiçeklerle bezenmiş ağaçlara bakarken benim de içimde yeni bir yürek açardı.. Kuş seslerinin melodisini duyardım.. Yeşeren ağaçların gölgesini arardım.. Limonata serinliğinde ki havalarda dolaşmayı severdim.. Vapur yolculuklarımda bağırışan martılara simit atardım... Tablolar çizerdim gezinen bulutlardan kendime.. Boğazın derin sularına dalıp dalıp giderdim... Kızkulesine bakıp iç geçirirdim.. Ulaşılmazımdı o benim.. Ta ki herkesin ulaşabileceği bir mekan olana dek.. Kayıklar yapardım, küçük okyanusumda gezdirmek için.. Hiç büyük olmazdı benim kayıklarım.. Ve derin okyanus dalgalarımda alabora da olmazdı.. Hayallerim vardı yeni günlerime dair.. Rüyalarımda şimdiki kadar kısa değildi.. Uzun metrajlı film misali günler sürerdi.. Günün geceye döndüğü saatlerde heyecan kaplardı içimi.. Yarın yeni bir gün daha olacak diye.. Gözyaşlarım çok nadir uğrardı gözpınarlarıma.. Kahkahalarım hep başroldeydi.. Hayatımın figüranı hüzündü.. Her bahar aşık olurdum.. Kimilerini kimse bilemezdi.. Yaşar yaşar bitirirdim yüreğimde..

Sonra bir gün bir bahar geldi çattı dünyama!!.. Çiçeklerle bezenmiş ağaçları göremez oldum.. Kuş sesleri korkunçlaştı.. Ağaçlar kocamandı.. Ürkütüyordu gölgeleri.. Tablolarımın bulutları kapkaraydı artık.. Değil onlardan tablo çizmek, bakmak bile istemiyordum.. Sonra büyük kayıklar yapmaya başladım.. Dalgaları yutuverdi okyanusun.. Kahkahalarım greve gitti.. Başrolü hüzün alıverdi.. Korkar olmuştum baharların gelmesinden.. Toprağı severdim sevemez oldum!.. Hep sular oldum hüzün çiçeklerimi..

Her bahar aşık olur (dum)...!!

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..