Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Her çay demleyene şekerle yetişemem

Her çay demleyene şekerle yetişemem
 

İçilen çay değil ama, olsun!



Demliyse,
Atarım tek şeker,
Yaşam ise sadece bir teker.

Düşündüm düşündüm ki;
Çaya bal dedim,
Demini de hemencecik sal dedim.
Haydi gel felsefe de yazak dedim.

Demsiz çaydan içmem dedin,
Poşetse o çay iyi olmaz dedim.

Zamanı gelse de o çayı devirsem,
Şu sözcükleri de bir bir çevirsem.

Hakan der ki çayın demli mi?
Derviş Ahmet'in yanıtı ise şimdiden belli.

Yeter, yeter dediğini duyar gibiyim,
Güzel bir yazı ile yorum yazar gibiyim.

Ahmet der ki şekerin nerede?
İçeçeksen iç, o zaman yürürsün derede...

Düşündüm, acaba bunları bir blogta mı yazsam
Balcı'nın yazısına sonra mı dalsam
Sonra da öylece ortada mı kalsam?

 
Toplam blog
: 136
: 1494
Kayıt tarihi
: 16.02.07
 
 

Yaşam ışığını 1968 yılında Bafra’da gördü. İnşaat Mühendisi ve aynı sektörde yazılım geliştiren bir ..