Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '12

 
Kategori
İnternet
 

Her daim keyifli bir hayat: Shaq ve muhteşem videosu…

Her daim keyifli bir hayat: Shaq ve muhteşem videosu…
 

Bana dünyanın en eğlenceli, şen şakrak ve bir o kadar da en karizmatik karakterinin kim olduğunu sorsalar, hiç düşünmeden, tek geçer ve elbetteki Shaquille O’neal derdim… Bir insan hem her daim sportif başarıyı sürdürmeyi başarıp, hem de onca stres yükünün altında böylesine eğlenceli ve yaratıcı bir karakteri korumayı nasıl sürdürebilir?…

Yıllardır kafamı kurcalayan, ama halimden memnun olduğum için de beni hiç rahatsız etmeyen bir sorudur bu… Oysa bazı sporcular yada başka alanlarda başarılı olmuş kişiler, yaşam duruşlarıyla öylesine asabınızı bozarlar ki, yanlışlıkla bir yerde sesini duymanız, yada bir dergide resmine rastlamanız, veya ne bileyim bir tv programında çiğ gülümsemesine şahit olmanız, birdenbire sinir katsayınızı yükseltip tansiyonunuzu çıkarabilir… Hadi o kadar abartmayayım, en azından sizi yarattığı antipati duygusu yüzünden yoğun olarak rahatsız edebilir…

Bu söylediklerimin tam tersi bir insan tarif etmek istesem, her halde o adam kankaların en kalitelisi, adam oğlu adamları en has örneği olurdu… Ki böylesi adlandırmaları dünya üzerindeki sayılı insanlar için yapabilirsiniz… İşte Shaquille O’neal, sayısı bir elin parmaklarını geçmeyecek mükemmellikteki 3-5 özel şahsiyetten biri olarak aklınızın baş köşesine yerleşiverir…

Yazmak için fırsat kolladığım adamım Shaq’ın o benzersiz keyif dolu yüzüyle Hallowen Bayramı sayesinde karşılaştım… Her zamanki gibi kahkahalar içinde bıraktı beni… Hemen kağıda, kaleme ve klavyeye sarılıp o muhteşem videosunun hakkını vereyim istedim… Eşiyle beraber bayram kutlması esnasında kıyafet değiştirerek Beyonce kılığına girmesi, gülmekten öldürdü beni… Boğazımın kahkahalarımdan acıdığı, gözlerimin yaşarmaktan kan revan içinde kaldığı o videonun likini ve videodan aldığım keyfin analizini paylaşmak istedim sizlerle… İşte muhteşem video

www.hayatveinsan.com/her-daim-keyifli-bir-hayat-shaq-ve-muhtesem-videosu/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..