Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Her damlada

Her damlada
 

Bazen her gece yaşamam gereken bir şeyler oluyor. Uyumuyorum. Olmuyor. Belki bu yüzden, tüm düşünceler birikiyor. Dindirmek kolay, unutmak zor oluyor...


Yağmurun sesine uyandım. Cam açık. Rüzgar fısıldayacaktı yine belli ki, yine düşünecektim. Her damla bir şeyler söyleyecekti. Ve ihtiyacın olduğunda rüzgar esecekti içeri doğru. Yağmur öyle bir yağacaktı ki, üşüyecektim. Toprağa gömülecekti her bir damla, düşüncelerinle. Uykusuz geceler, sonsuz günler boyunca yağacak gibi devam edecekti; ta ki düşünceler seni boğana kadar.

Her bir damlada -bir an hatırlıyorum- diyeceksin yağan yağmura. Tepeden aşağı yuvarlanan sular gibi akacak hepsi, aklına zarar verecek. Sessizce bir şeyler söyleyeceksin, kimse duymayacak; sense duymaktan usanacaksın.

Fırtınadan yavaşça çıkar gibi yaptım. Hayatta ya yedi ya yemedi bunu da bilmiyorum.

Bazı şeyler kağıttan yapılmıştır. Buruşturup atarsın. Ben mükemmel bir insan değilim. Pişman olduğum çok şey var. Fakat öğrenmeye devam ediyorum. Bunu yapmak, denemek istemiyorum dediğim şeyler var. Ama bazen belki diyorsun. Belki diyorsan, acı çekmeyi de göze alıyorsun. Yada almış olursun artık istesen de istemesen de.

Hafızanda tutuyorsun. Derin bir yerde. Düşümden sonra, korkuyla uyanıyorum, burada bitmiş olduğunda geride ne bırakıyoruz. Düşünmek istemediğim tonlarca şey.

Zamanı geldiğinde, yapılan tüm hatayı unutman gerekir. Bazı özlenecek nedenleri geride bırakmaya yardım eden geceler geçer. Darbeni alır, düşüncelerini paylaşırsın. Görünüşte güçlü, fakat tamamen değil.. Hiçbir zaman mükemmel olmayız, fakat kimse olmadı.

Bazen gitmeden önce söylemek zorundayım; eski beni değiştirmek için bir sebep daha, uykusuz kalmak için bir sebep daha. Her şeye yeniden başlamak için bir sebep; belki de bir hata daha.

 
Toplam blog
: 43
: 983
Kayıt tarihi
: 22.04.12
 
 

İşletme  mezunu. Kurumsal şirketlerde satınalma, muhasebe, halkla ilişkiler üzerine çalıştı. Kişi..