Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Dostluk
 

Her dost, dost değildir insana

Her dost, dost değildir insana
 

Ölümüne kankayız!!!

Bugün de yazımı dostluk üzerine yazmak istiyorum. Zonguldak BLOG cuları bugün buluştu. Ne mutlu onlaraki sadece yazışarak birbirlerini tanırlarken, gerçek yaşamdada kaynaşıp bir şeyler paylaştılar. Sanırım çok güzel bir ortam yaratılmış ki, bir sonrasınıda düşünüyorlar. İnşaallah bir sonrakine bende katılabilirim. Saygın bir toplantı sanırım herkesin hoşuna gider. Aynı şehirde yaşadığım arkadaşım " yaşam çiçekleri " (onun sayesinde burayı keşfettim) la kavilleştik bir mazeretimiz olmazsa eğer 2. toplantıda bulunacağız.

Dostluk, evet çok kolay edinilmeyen ama bir kere yakaladınmı da hiç bırakılmayan bir olgu. Kişi doğar, büyür ve ölür. Allah'ın emri bu. Lakin bu yaşantımızı değerli kılan özel ve güzel şeylerle süsleriz. Hayat akıp gider.

Yaşamımda çok özel ve güzel şeyler yaşandı. En güzeli hala olmanın keyfini çıkarttıran iki yeğenim, dünya tatlılarım. İlk yeğenim annesinin karnına düştüğünde hissetmiştim erkek olacağını. 9 ay annesinden çok ben sabırsızlıkla bekledim dünyaya gelmesini. " minik arslanım" aslında büyük arslan dememi istiyor ama o benim miniğim ocak ayında 9 yaşına basacak. Neymiş efendim, büyümüşmüş artık minik falan yakışmıyomuş keretaya. 2. kez hala olmak dahada mutlu etti beni. Onun da kız bebek olması için dualar ettim. Rabbim geri çevirmedi
dualarımı ve "minik kuşum" (o bundan çok honut bayılıyor ona minik kuşum diye hitap etmeme, ilerde sanırım oda tavır yapacaktır.) dünyaya geldi. Her ikisine de akılları ile sağlıklı bir şekilde yaşam diliyorum.

Gelelim dostluk mevzusuna, hep arkadaşlarım sırdaşlarım oldu, ama şimdi bir gönül dostum varki bir ömre bedel. Ben hüzünlendiğimde benimle hüzünlenen ve hatta ta uzaklardan kalkıp yanıma gelen. Benim sevinçlerimle, neşelerimle birlikte sevinen o güzel yürekli arkadaşım. Bana beni özel olduğumu hissettiren, yüreğinin tüm sıcaklığını yansıtan can dostu arkadaşım. Bilmeni istiyorum bizim dostluğumuz burdan herkese iyi bi örnek olur diye yazıyorum. Çünkü insan hayatında gönül dostu, güvenilir, sırdaş, arkadaş, candan yürekten seven dost bulamıyor. "İYİKİ VARSIN" arkadaşım.

Her insan bu kadar şanslı olamaz, kimi insanlar dostluk postunun altında çatal dilli bir yılan misali pusuda bekler. Dosttur sana öyle sanırsın sırrını, gönlünü, yüreğini açarsın kimsenin bilmemesi gereken şeylerdir paylaştığın. Bir bakarsın paylaştığın şey 5-10 tanede yanına eklenip sana geri döner. Bunlardan hepimizi korusun yaradanım. Bizim dostluk kavrarımız güzellikler içinde geçmiştir.

Birbirimizi geç tanıdık onu ilk gördüğümde hamile idi bebeği vardı. Ne kadarda mutlu olmuştum onun adına. Şimdi o bebek3, 5 yaşında dünya tatlıları abları ve anneleri ile birlikte mutlu ve huzurlu yaşıyorlar.

Gerçek dost sahipleri ne mutlu size, gerçek dostu olmayan sizlerde bir yerlerde hata yapmış olabileceğiniz gerçeğini düşünün. Her insan candan bir dost hak ediyor. Benim var , ne mutlu bana. Darısı olmayanlara.

Şimdi bu yazımı okuyacak, "iyiki varsın" diyecek, bende ona şimdiden "iyiki varsın" can dostum diyorum. Gaffurunda dediği gibi " ÖLÜMÜNE KANKAYIZ"

Yaşamımdaki güzel şeylerden biride buydu işte değerli olduğumu hissettiren ve bir o kadar da değerli olan arkadaşıma tşk. ediyorum.

 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..