Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '09

 
Kategori
Bayramlar
 

Her eve bir bayrak

Her eve bir bayrak
 

Her eve bir bayrak

Ne keyifli bir 23 Nisan. Gerçekten de neşe doluyor insan. Konvoyda ilerlerken hep bu coşkuyla doluydu içim. Ve pencerelerden bayraklarla el sallayan insanlar da böyleydi yürekten hissettim.

Balonlarla süslenmiş bir anaokulu otobüsünün önünde, arkasında, yanında tüm büyükler, çocuklardan fazla eğlendik, keyif aldık. Onlar da büyüyünce daha çok eğlenecekler 23 Nisanlarda. Şimdi küçücük yüreklerinde, kendileri kadar coşku yaşıyorlar ve geneli şaşkın bakıyor etrafına. Pencerelerden bakan, bayraklarla el sallayan insanları görünce hoşlarına gidiyor ve sevinçle karşılık veriyorlar. Biz ise duygulanıyoruz, gözlerimiz doluyor, ne mutlu diyoruz.

Keşke her evde olsa bu görüntüler. Ama her evde bayrak bile göremiyoruz. Bu duyarsızlığı kabul edemiyor insan. Ben bu sene tüm bayramlar için biraz daha büyüttüm bayrağımı. Biraz daha görün-bakın yaptım. Görün de alın takın pencerelerinize, dalgalandırın balkonlarınızda. Ruhlarınız kararmamışsa, beyinleriniz ağ tutmamışsa.

Her eve bir bayrak kampanyası başlatan olsa keşke…

Bayramınız kutlu olsun çocuklar, tüm kötülüklerden uzak, güzelliklerle dolu bir dünya diliyorum size.

Sevgiler,

bubinick

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..