Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

23 Eylül '11

 
Kategori
Komşuluk
 

Her gece, her gece, duşa giren çift, kim?

Her gece, her gece, duşa giren çift, kim?
 

İnternet Ç-Alıntı


''Söyleyin Sabiha Rana'ya, bugünün yazısını, yarın yayına versin. Okur, her gün aynı şeyleri okumaktan sıkıldı'' diyen patronlarım; Erdoğan Demirören Beyefendiyle Ömer Karacan Beyefendi haber göndermişler..

E e, emir ekmek yediğimiz kapıdan gelince, emiri yerine getireceksin.. Bugün kü suyun yolunu o yüzden değiştirmek mecburiyetinde kaldım..

Düşün, düşün, ''moktur'' işin demişler.. Demişler de ben şimdi yemek olarak ne sunacağım size?

''Yemek ne alaka'' demeyin. Yazdıklarımız da, bir yemek sayılır sonuç da..

Öyle bir şey yazayım ki azıcık gülün istiyorum.. Patronlarım öyle emrettiğine göre vardır bir bildiği.. Hem bizim patronların aldığı duyumlar doğru yöndedir.. ''Okur her gün aynı şeyleri okumaktan sıkıldı'' diyorlarsa sıkılmıştırlar..

Annem olsaydı şimdi; ''sıkı can iyidir. Kolay, kolay çıkmaz, kızım'' derdi. Canım anam, ne zaman canımız sıkılsa, kendinin bile inanmadığı laflar ederdi bize.. Ne yapsın dı ki, güya kendince, o zamanın şartlarına göre, bizi ''motive'' ediyordu..

Aslına bakarsanız bugün kafayı sıyırmak üzereyim.. Neden derseniz, kafayı komşulara taktım.. Hepsini severim, sayarım, gerektiğinde arar sorarım da.. Kapı veya baca her nerede karşılaşırsak, beni gördüklerinde, tabii, hissettiğim kadarıyla onlar da beni sevip sayıyorlar..

Öyle değil mi huuu komşular? Neyse ..

Buraya kadar her şey tamam..

Bizim oturduğumuz bu evde; alt ve üst kattaki komşularımdan birisi, Allah'ın tam günü kavga etmek için hazır olda bekleyen (çocukları saymıyorum) bir karı koca.. Allah onlara sakinlik versin inşallah.. Hemen yanıbaşımızda ki evde, torun - torba sahibi bir çift. Öyle tonton insanlar ki onları çok seviyorum..

Diğer evi paylaşan ailenin beyi, ilahiyat profösörü, anlayacağınız muhafazakar bir aile.. Diğer ailemiz de yine yaşlı bir karı koca ama adamcağız malesef yarı felçli ve onunla ilgilenen bir de bakıcıları var yanlarında.. Onların yanında ki evde ise, yaşı başı kemale ermiş, hiç evlenmemiş, çok tatlı, yalnız bir hanımefendi yaşıyor...

Benim işin içinden çıkamadığım şu; kim bu, her gece, her gece, tam ben uyumak üzereyken duşa giren çift, kim??

İSKİ'yle mi nikahlandınız oğlum, sabaha kadar şarrr şarrr şarrrr ?

Yıllardır aynı durum be kardeşim..

Vallahi meraktan tırmalıyorum..

Kimler bu, libidosu yüksek kişiler??

**

Huuu komşu, Gheorghe Zamfir - The Lonely Shepherd dinler, dinlemez, yatmaya gidiyorum.. Sen anladın onu!

Oh be, yazınca rahatladım valla...

Şimdi, mutlu mesut musunuz sevgili patronlarım uydurdum yine bir şeyler ... ? :)

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

***

Ulaşım ve iletişim bilgileri:

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

Naberler.com: http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6076

YouTube: Sabiha Rana adlı kişinin profil resmiSabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..