Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

her gece

HER GECE

 

Her gece rüyamdan, gelir geçersin.

Beni mutlu eder, sonra kaçarsın.

Belki sende benim gibi naçarsın.

Hayal ile yar yandırdın sen beni.

 

Yanımda olsan da, benden ıraksın.

Anladım ki sen Ferhat’a çıraksın.

Öyle ise sevdan beni bıraksın.

Diyar diyar dolandırdın sen beni.

 

Gülüşün aklımı, baştan alıyor.

Ne arıyor ne de bir kez soruyor.

Gönlüm vurgun yemiş, öyle duruyor.

Göl içinde susuz, koydun sen beni.

 

Umudum kalmadı, dilim avazda.

Anladım ki senin gönlün hep nazda.

Bu bahar olmazsa, gelecek yazda.

Ömür boyu beklettin ya sen beni.

 

 

            Birdal Can TÜFEKÇİ

        

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..