Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '09

 
Kategori
Güncel
 

Her gelene kapı açmak!

Her gelene kapı açmak!
 

AySel ve Arash Azerbaycan için yarışıyor. http://some.azeriblog.com


Mihriban Aliyeva’nın eşi;

Haydar Ali Rıza oğlu Aliyev’in oğlu;

Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev:

Meleklerini, milletvekillerini ülkeme gönderdi.

Ginar Paşeyeva

Güler Ahmedova

TV kanalına konuk oldular!

Teke Tek!

Nefes almadan konuştular, anlattılar dinlettiler.

Bir kez bile olsun eee demeden; su gibi akıcı ve etkileyici.

Türkiye Türkçesi.( yüzde doksan oranında)

Gözlerim buğulandı, içimi bir kıvanç kapladı.

Hapishane dizimi es geçtim; onları izledim dinledim.

Mihriban, İlham, Haydar, Ali Rıza; yazılarımı az çok takip edenler, benim bu isimlere vurgun olduğumu bilirler!

Ginar ile Güner Hanımlar neler anlatmadılar ki…

Neler hatırlatmadılar ki...

…Aramıza kimse gelip girmesin!

-Okuduğunuz her habere inanmayın; biz HADİSE’YE puan vereceğiz; Türk işadamlarının kılına zeval gelmemiştir!

…İlham Başkanımız gönül koymamıştır!

- Trakya, Kerkük, Kıbrıs her nerede olurlarsa olsunlar onlar bizim kardeşlerimiz.

…Bizim Türkiye’miz en büyük yakınımız tek dostumuz!

-Kapıları açmadan alacağı bir karar, kanayan yaralarımızı saracak!

…Rehin kalmış kardeşlerimizin gözyaşını dindirecek!

-Boş elini uzatıp; ver bana diyenler,

…Aç kapıyı ziyaret edeyim, ticaret yapayım ondan sonra dost olalım, bizle dost olursan imajın değişir; barışçıl kimliğin su yüzüne çıkar, aklanırsın diyenler… Güzel tavsiyeler bunlar!

-Türkiye’m, sırf barış adına gelen misafire kapıyı açmadan önce; misafirin iyi niyet buketini sunması gerekmez mi? İkramlar var sofrada; eli boş gelinmez ki…

…Bir demet “K.....ğ” aşkımın tek hatırası, sahibine geri ver, dinsin kanlı gözyaşları. Destek bekliyoruz; sizlere ümit bağlıyoruz!

Biz de aynı kökten, kandan geliyoruz!

Bir kez o kapı açıldığın da kolay kolay kapanmaz!

Bir hamle ile iki komşunun da gönlü alınır.

“Al gülüm ver gülüm dünyası”

Burun kıvrılan bu söze artık; olumlu bir rütbe takmanın tam zamanı!

Eurovision 2009 Azerbaycan’ın şarkısı “Always”

AySel/ Arash ikilisini ben dinledim, beğendim.

Kendilerine bol şanslar dilerim!

17.Nisan.2009 Sen de destekle İzmir’im!

Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..